FlixMobility oferă statistici referitoare la obiceiurile de transport pe distanțe lungi în Europa
● Trei sferturi dintre pasagerii FlixBus apelează la un mijloc de transport sustenabil pentru a ajunge la destinație
● 40% dintre stațiile FlixBus din Europa sunt localizate în orașe cu populația mai mică de 20.000 de persoane
● 70% dintre pasagerii FlixBus aleg să călătorească cu autocarul deși dețin un autoturism personal
● FlixBus a lansat primul autobuz electric pe distanțe lungi din lume în 2018
Cu ocazia Săptămânii Europene a Mobilității, FlixBus oferă câteva statistici referitoare la sustenabilitatea călătoriilor pe distanțe lungi cu autocarul în Europa.
Going green: Pasagerii care optează pentru autocar pentru distanțele lungi sprijină un mod de a călători eco-friendly
Potrivit unui sondaj internațional, trei sferturi dintre pasagerii FlixBus ajung la stațiile de autobuz mergând pe jos, cu bicicleta sau folosesc transportul public. 40% dintre pasageri apelează la mijloace de transport în comun, în timp ce 20% dintre ei aleg să meargă până la stație.
Datele FlixBus arată că pasagerii care folosesc autocarul ca mijloc de transport sprijină un mod de a călători prietenos cu mediul. Mai mult de 70% dintre pasagerii FlixBus optează pentru mijloace de transport în comun deși dețin propriul un autoturism.
„Știm deja că unele persoane aleg FlixBus pentru aspectele eco-friendly are serviciului, în timp ce altele optează pentru noi deoarce vor să se relaxeze pe durata călătoriei, să economisească bani, dar și din multe alte motive“, a declarat Jochen Engert, co-fondator și CEO al FlixMobility.
„Însă, indiferent de motiv, este clar că tot mai mulți pasageri aleg modalități de transport sustenabile, iar FlixBus este mândru să sprijine inițiativa cât mai multor persoane de a renunța la mașinile personale și de a opta pentru un mijloc de transport green, prietenos cu mediul înconjurător“, a mai spus Engert.
Un pas mai departe: Transportul public conectează acum tot mai multe orașe mici via FlixBus și FlixTrain
În trecut, transportul public conecta doar doar orașele mari și cele mai importante centre comerciale, acum înă FlixBus oferă conexiuni între tot mai multe orașe mici din întreaga Europă. Astfel, mai mult de 40% dintre cele 2,000 destinații Flixbus se află în orașe cu o populație mai mică de 20,000.
„Misiunea FlixBus și FlixTrain este aceea de a permite tuturor oamenilor accesul la un mod de transport pe distanțe lungi comfortabil, accesibil și sustenabil – nu doar celor care locuiesc în Berlin și Paris, dar și persoanelor din orașe mai mici“, a mai declarat Engert.
„Cu o rețea în creștere de 2,000 de destinații dintre care aproape jumătate sunt orașe mici ne apropiem de acest obiectiv tot mai mult în fiecare zi“.
Mai multe opțiuni de transport: Flix E-Bus și FlixTrain
FlixMobility investește semnificativ în e-mobilitate. Fiind prima companie din lume care a testat autocare electrice pe distanțe lungi, FlixMobility continuă să fie un jucător care inovează pe piața de transport sustenabil. Din aprilie 2018, primele autobuze electrice pe distanțe lungi sunt operate pe ruta Paris – Amiens, în Franța. Următoarea țară în care vor circula autocare electrice de la FlixBus este Germania.
FlixMobility a lansat de asemenea destinații FlixTrain în Germania pentru a completa rețeaua FlixBus.
Pentru a sprijini transportul green și multimodal, pasagerii FlixBus poate lua parte la o provocare lansată de FlixBus cu ocazia Săptămânii Europene a Mobilității: Flix and Mix. Pe paginile sale de Facebook și de Twitter, compania va organiza o tragere la sorți pentru pasagerii care împărtășesc metoda lor preferată de a ajunge la stația de autobuz: mersul pe jos, cu bicicleta, skateboardul sau alt mod verde de a călători. Căștigătorul va primi două bilete InterFlix pentru a explora 5 destinații din Europa alături de un prieten. Mai multe informații pot fi găsite accesând următorul link: https://www.facebook.com/FlixBus/.