SAP și partenerul său tts Consulting lansează proiectul SAP SuccessFactors Quick Start, cu ajutorul căruia companiile își pot digitaliza procesele de HR prin implementarea soluției SAP în trei săptămâni.
Proiectul Quick Start reprezintă o modalitate rapidă și convenabilă prin care organizațiile pot beneficia de digitalizarea propriilor procese de HR, profitând de un timp de implementare scurt al soluției SAP. Această abordare oferă costuri predictibile și riscuri scăzute companiilor, în timp ce profesioniștii din departamentul de HR pot testa și se pot familiariza cu soluția încă din prima săptămână a procesului de implementare. De asemenea, SAP SuccessFactors Quick Start reprezintă o bază excelentă pentru dezvoltarea ulterioară a proceselor de HR. Odată implementat, accesul în sistem se face cu ajutorul tehnologiei cloud, de pe orice dispozitiv conectat la internet, inclusiv prin aplicațiile disponibile atât pentru Android, cât și pentru iOS.
“În era digitală, viteza transformării este esențială pentru a genera impact și avantaj competitiv. În modelul tradițional, transformările erau asociate cu proiecte mari, durate lungi de implementare și resurse interne semnificative. Astăzi, de multe ori, companiile nu au nici timpul și nici resursele pentru o abordare tradițională, amânând, astfel, proiectele de digitalizare și plasându-se, neintenționat, pe o traiectorie de dezavantaj competitiv. Soluția QuickStart de la tts Consulting pentru SAP SuccessFactors păstrează focusul pe impact, iar durata de implementare se poate reduce până la numai 3 săptămâni, ceea ce ne permite să oferim rapid clienților noștri avantajele și beneficiile tehnologiilor noastre”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP România.
Soluțiile SAP SuccessFactors sunt utilizate de peste 6.400 de companii la nivel global și permit acestora să-și rezolve nevoile specifice în activitatea de HR, introducând o suită cuprinzătoare de soluții de gestionare a capitalului uman, disponibile în cloud. Acestea acoperă principalele procese de HR, managementul talentului și analiza forței de muncă. Cu inovații noi precum managementul relațiilor cu candidații, companiile pot găsi talentele potrivite, pot dezvolta viitori lideri și pot asigura procese automatizate și transparente în relația cu angajații. Succesul organizațiilor depinde într-o mare măsură de angajații lor și de gestionarea acestora. SAP SuccessFactors oferă standardizarea acestor procese, folosind cele mai bune practici, construite alături de experți în domeniu din întreaga lume.
“După succesul în regiunea DACH (Germania, Austria, Elveţia), datorat în parte experienței noastre de peste 20 de ani în implementarea soluțiilor SAP HR și SuccessFactors, dar și a parteneriatului de lungă durata cu SAP, am luat decizia de a extinde și de a lansa și pe piață românească aceleași servicii de implementare și de suport deja existente pentru clienții noștri internaționali. Prin soluția Quick Start, oferim companiilor o modalitate sigură și rapidă de a da startul digitalizării proceselor de HR, dar și de a face pasul spre tehnologia cloud. Quick Start cuprinde un set de module pre-configurate, la baza cărora stă experiență noastră de peste 100 de implementări ale soluției SAP SuccessFactors. Alături de SAP, am demarat deja o serie de activități pe piață românească și suntem încrezători că această soluție va oferi companiilor o abordare agilă a migrării proceselor HR în cloud” a declarat Iulia Guriuc, Managing Director tts Consulting România.