SAP SE (NYSE: SAP), liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie, s-a clasat pe primul loc în topul celor mai valoroase 10 brand-uri din Europa continentală, respectiv pe locul 24 în topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale în 2015, realizat de agenția de cercetare Millward Brown.
SAP a înregistrat o creștere cu aproape 300% a valorii de brand în perioada 2006 – 2015, plasându-se astfel în topul companiilor cu cele mai mari creșteri în ultimii 10 ani, potrivit clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
SAP ocupă cea mai mare poziţie dintre brandurile cu sediul în Europa continentală (înaintea Deutsche Telecom, BMW şi Louis Vuitton), valoarea brand-ului crescând cu 5% față de anul trecut și ajungând la 33,9 miliarde de euro. În topul celor mai valoroase 100 de brand-uri globale, SAP ocupă poziția 24, aflându-se înaintea unor nume precum American Express, Oracle sau Twitter.
În ceea ce privește categoria „Tehnologie”, SAP se situează pe locul 8 între primele 20 de companii la nivel mondial, depășind brand-uri precum LinkedIn, Adobe și Intel. În comparație, Oracle s-a clasat anul acesta pe locul 10, cu o valoare a brand-ului de 19,2 miliarde de dolari și o creștere de 4% față de anul anterior.
„Suntem mândri că eforturile noastre de a furniza cele mai inovatoare soluții și servicii și de a educa piețele în care activăm în vederea adoptării celor mai noi tehnologii, precum cloud-ul, au condus încă o dată la poziționarea SAP în topul celor mai valoroase brand-uri, atât în Europa, cât și în lume”, a declarat Valentin Tomșa, Director General SAP România.
În cadrul raportului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands sunt recunoscute și progresele SAP în ceea ce privește tranziția către cloud, dar și performanțele înregistrate de suita SAP S/4HANA, lansată anul acesta.