SanoVita, producător și distribuitor local de alimente de origine vegetală, prezent de 25 de ani pe piața din România, a lansat două noi produse din categoria cerealelor, cu beneficii pentru sănătate: Musli ImunoPlus (imunitate) și Granola cu fructe (digestie). Astfel, compania își consolidează poziția de lider pe cele două sub-segmente de cereale, estimate la cca. 54,4 milioane lei – musli1, respectiv 6,8 milioane lei – granola1.
„Am ales să ne consolidăm prezența în categoriile de musli și granola, care în 2020 au recrutat aproximativ 36.000 de noi consumatori, ceea ce demonstrează interesul sporit din partea consumatorilor. De asemenea, ne-am concentrat atenția asupra beneficiilor pentru sănătate, cu atât mai apreciate în perioada pandemică. Cele două produse au fost create de echipa noastră de R&D, îmbinând armonios beneficiile de sănătate cu cele nutriționale și gustul plăcut al ingredientelor selecționate” – a declarat Mircea Stoica, CEO SanoVita.
Noul Musli ImunoPlus cuprinde 16 ingrediente atent selecționate, care prin conținutul de seleniu, vitamina B6, zinc, fibre și fier susțin imunitatea încă de la prima masă a zilei. Produsul este disponibil în două forme de prezentare: cutii de 400 g, respectiv 200 g. Beneficiile pentru imunitate au fost validate de Ministerul Sănătății.
Noua Granola cu fructe 200 g se face remarcată prin gust, este bogată în fibre, îmbunătățește digestia și conferă organismului energie pe parcursul întregii zile.
„Acum 25 de ani, SanoVita introducea musli pe piața românească, la momentul respectiv fiind o opțiune alimentară foarte puțin cunoscută. Treptat sortimentația s-a îmbogățit, încercând mereu să propunem rețete și gusturi noi. Suntem foarte mândri că anul acesta aducem pe piață un produs inovator, cu o rețetă atât de complexă și cu beneficii dovedite pentru sănătate. Inovația reprezintă o prioritate pentru companie și vom continua să investim în ea. Avem în plan pentru anul acesta lansări de impact, care pe de o parte ne vor ajuta să avem rezultate din ce în ce mai bune, iar pe de altă parte ne vor permite să fim și mai aproape de consumatorii noștri, care își doresc mai multe opțiuni pentru a putea susține stilul de viață pe care și-l doresc – mai sănătos, mai echilibrat, mai conștient”, a completat Mircea Stoica.
Sursa: Nielsen Retail Measurement, Total Romania (MAT – 2: Feb ’18 – Jan ‘19 | MAT – 1: Feb ‘19 – Jan ‘20 | MAT: Feb ‘20 – Jan ’21)