SanoPass, cea mai mare platformă care conectează, digitalizează și integrează servicii de prevenție medicală, a atras în luna aprilie investiții totale de peste 845.000 de euro, prin relistarea pe platforma de crowdfunding SeedBlink. După prima zi de la listare compania atrăsese deja de la investitori 300.000 de euro. În această rundă au participat peste 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, care a contribuit cu 200.000 de euro.
„Suntem încântați de încrederea arătată încă o dată din partea comunității de investitori. Acest succes dovedește că am dezvoltat un model de business validat de industrie, al cărui potențial va fi atins în viitor. Dorim să contribuim semnificativ la digitalizarea tuturor serviciilor de prevenție medicală, fiind convinși că astfel vom facilita dezvoltarea stării generale de sănătate în România.”, a declarat Andrei Vasile, Managing Partner SanoPass.
Planurile SanoPass pentru acest an includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea unor soluții personalizate de nutriție și dezvoltarea unei rețele de săli de sport.
„Am început anul cu planuri ambițioase, pe care acum suntem pregătiți să le punem în aplicare. Doar în ultima lună ne-am extins echipa, am adăugat în rețea 35 de noi locații și avem peste 1.000 de abonamente noi. Extinderea internațională se numără printre prioritățile noastre. Am făcut deja primii pași pentru a intra pe piața din Moldova și am dezvoltat SanoPass Diaspora pentru a oferi servicii de telemedicină românilor din afara țării”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.
Aplicația SanoPass are în prezent peste 16.000 utilizatori, decontând în ultimul an servicii medicale în valoare de peste 500.000 lei în cadrul unei rețele naționale care acoperă peste 880 de clinici partenere. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică. Pe lângă acestea, platforma oferă acces la asigurători, farmacie online, Telemedicină non-stop, iar de curând, au lansat printr-un parteneriat exclusiv abonamente medicale la Clinicile Dentare Dr. Leahu.
În 2020 SanoPass a mai atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot fondul Cleverage Venture Capital care s-a implicat cu 150.0000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu 150.000 de euro, un alt pachet de 100.000 de euro fiind atras prin SeedBlink. Seedblink permite implicarea activă a celor interesați să devină angel investors în startup-uri locale dinamice.
Cleverage Venture Capital este un fond de investiții rezultat din asocierea antreprenorilor Wargha Enayati, fondator Regina Maria și președinte Enayati Group, Georgios Sofianos, antreprenor în industria de sănătate și CEO Sofmedica, Sergiu Neguț – business angel și co-fondator Fintech OS și Voicu Oprean, fondator AROBS Transilvania Software.