Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sanoma Hearst Romania lanseaza Sensa, revista pentru o viata mai fericita

Relaxare, încredere, optimism, respect de sine. Acestea sunt valorile pe care Sensa, noua revistă lansată de Sanoma Hearst România, vrea să le transmită cititorilor săi.

”Pe piața revistelor din România nu există în acest moment o revistă asemănătoare cu Sensa. Imediat ce o răsfoiești, îți dai seama cât este de caldă și cât de mult optimism transmite.

Sensa îmbină fericit imaginea cu informația. Revista îți propune să te uiți mai des la tine, să petreci mai mult timp cu tine, să te cunoști mai bine și să identifici mai bine momentul în care e nevoie de o schimbare în viața ta”, spune Irina Manolache, redactor-șef Sensa.

„Credem că oamenii au nevoie de relaxare, destindere şi încredere, mai ales în această perioadă mai dificilă. E chiar cel mai potrivit moment pentru lansarea Sensa. Este al treilea proiect nou realizat de Sanoma Hearst în acest an, după preluarea Auto Motor si Sport în Februarie 2010, apoi lansarea revistei Miresici în luna Mai. Până la sfârşitul anului avem în plan şi proiecte noi dar şi schimbări cu siguranţă binevenite ale revistelor si website-urilor actuale” declară Lucian Ioniţă, Publisher.

„Lansăm Sensa pentru a oferi populaţiei urbane ceea ce alte reviste nu le oferă iar oamenii au mare nevoie în aceste vremuri. Acoperirea acestei nişe este extrem de utilă pentru advertiseri să îşi transmită mesajul către public într-un moment în care oamenii sunt într-o stare foarte receptivă. Cred că sunt destui advertiseri care vor să îşi asocieze imaginea cu starea de bine şi confort” – Alex Dona, Advertising Sales Director.

Revista Sensa este o licenţă Adria Media Zagreb, fiind lansată în Croaţia în 2007, ulterior aparând în Germania și Serbia. Din 29 iunie apare şi în România, cu o frecvență trimestrială, un tiraj de 20.000 de exemplare, distribuție națională și un preț de 9,9 lei.

www.sensa.ro

Cu lansarea revistei Sensa, Sanoma Hearst Romania şi-a întregit portofoliul, având în prezent 20 de titluri: Cosmopolitan, Marie Claire, Beau Monde, Harper’s BAZAAR, FHM, Esquire, National Geographic, National Geographic Traveler, Story, Femeia, Femeia de azi, mami, mamica de azi, bucataria de azi, sanatatea de azi, Casa si Gradina, Villa Design, Auto motor si sport, Miresici, Sensa şi 12 website-uri: mami.ro, parinti.com, miresici.ro, femeia.ro, cosmopolitan.ro, fhm.ro, casa-gradina.ro, natgeo.ro marieclaire.ro, esquire.ro, story.ro, auto-motor-si-sport.ro.

Bucuresti, 29.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.