Odata cu aparitia pe piata a colectiei “Primul meu dictionar ilustrat”, Sanoma Hearst adauga Disney printre licentiatori si intra decis si in segmentul de piata destinat copiilor.
In acest fel, editorul de continut tiparit si digital, lider pe zona de reviste in piata romaneasca, duce la 6 numarul licentiatorilor internationali cu care colaboreaza. In afara Disney, Sanoma este licentiata si de Hearst Corporation (pentru Cosmopolitan, Esquire si Harper’s Bazaar), NG Society (pentru National Geographic si NG Traveler), Marie Claire International, Bauer Verlag (pentru FHM) si Rodale (pentru recent achizitionatul Men’s Health).
“Intrarea in segmentul de piata destinat copiilor este o extindere naturala, devreme ce detinem peste 65% din piata pentru parinti”, explica Lucian Ionita, publisher la Sanoma Hearst. “Editam revistele mami si mamica de azi, sireturile mami.ro si parinti.com, avem un program in maternitati, organizam targuri precum Oraselul Mami sau Targul Gradinitelor, era perfect normal sa ne mutam si catre cei mici.”
La nivel european, Sanoma este unul dintre cei mai mari editori de reviste si unul dintre partenerii speciali ai Disney. Numai in Finlanda, revista Donald Duck editata de Sanoma este citita de peste 1,000,000 de copii si parinti.