si a starii de bine a organismului
· Primele trei produse ale noii game: Omnivit Activ, Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort sunt deja disponibile în farmacii, fără prescripţie medicală
· Mai mult de jumătate dintre români au folosit suplimente alimentare pentru creşterea energiei şi vitalităţii pe parcursul unui an de zile¹
· În perioada 2-18 august (trei weekend-uri consecutive, joi-vineri-sâmbătă), pe plaja Arruba din Costineşti, Sanofi şi ProFm organizează campania Fitness Mix, pentru a încuraja stilul de viaţă sănătos (prin practicarea regulată de exerciţii fizice)
Conform unui studiu derulat în 2010 de Fovea Internaţional1, companie specializată în cercetări de piaţă în industria farmaceutică, românii asociază sănătatea cu un nivel ridicat de energie şi bună dispoziţie. Tocmai de aceea, în România, cele mai des utilizate suplimente nutritive sunt cele care cresc nivelul de energie şi vitalitate al organismului. Peste jumătate dintre români au apelat la această categorie de produse în perioada octombrie 2009 – septembrie 2010. Următoarele în topul preferinţelor românilor sunt suplimentele pentru creşterea imunităţii, multivitaminele, produsele antistres şi cele pentru creşterea capacităţii de memorare şi concentrare¹. Acestea sunt recunoscute ca fiind între cele mai frecvente probleme care afectează randamentul şi performanţa zilnică a românilor.
În acest context, compania Sanofi anunţă lansarea recentă a gamei Omnivit, suplimente alimentare ce combină într-o formulă optimă ingrediente naturale, minerale şi vitamine. Primele trei produse ale gamei – Omnivit Activ, Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort – sunt deja disponibile în farmacii, fiind recomandate îndeosebi persoanelor care acuză stări de oboseală, dificultăţi de concentrare şi deficienţe de memorie sau carenţe de calciu. Astfel, printr-o combinaţie de guarana, magneziu şi vitamina B6, combinaţie unică pe piaţa românească, Omnivit Activ asigură menţinerea echilibrului energetic al organismului şi buna funcţionare a sistemului nervos, reducând senzaţiile de oboseală. Omnivit Memory Forte (ginkgo biloba şi magneziu) îmbunătăţeşte circulaţia cerebrală şi periferică, contribuind la creşterea randamentului intelectual, a memoriei şi a puterii de concentrare. Omnivit OsteoFort combină calciul, magneziul şi vitamina D3, contribuind astfel la formarea şi menţinerea structurii normale a scheletului şi la funcţionarea normală a sistemului muscular.
„Omnivit este o gamă de suplimente nutritive, o formulă unică în care ingredientele naturale se combină cu expertiza Sanofi, astfel încât să le oferim românilor produse perfect adaptate nevoilor lor cotidiene. În plus, statutul nostru de lider pe piaţa locală de OTC-uri ne reconfirmă faptul că pacienţii români apreciază produsele noastre şi au încredere în ele. Până la finele anului avem în plan să mai lansăm cel puţin un nou supliment din gama Omnivit”, a declarat Iulia Roşian, Director CHC Sanofi România. „Un motiv în plus de mândrie este şi faptul că Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort sunt produse în România, în fabrica noastră de medicamente Zentiva, care anul acesta aniversează 50 de ani de leadership în industria farmaceutică locală.”
Plecând de la beneficiile suplimentului alimentar Omnivit Activ şi de la nevoia demonstrată a românilor de mai multă energie, Sanofi România va organiza în weekendurile din perioada 2-18 august (joi-vineri-sâmbătă), campania Fitness Mix. Dezvoltată în parteneriat cu ProFm şi beneficiind de colaborarea cu o antrenoare de fitness şi un DJ profesionişti, aceasta va presupune organizarea de evenimente publice care promovează adoptarea unui stil de viaţă sănătos prin practicarea regulată de exerciţii fizice şi însuşirea unei diete echilibrate. Astfel, locuitorii şi turiştii din Costineşti sunt invitaţi pe plaja Arruba, la fiecare sfârşit de săptămână, de joi până sâmbătă, la 10 dimineaţa şi la 6 seara, pentru a face mişcare într-un mod foarte plăcut şi la îndemâna fiecăruia dintre noi. Proiectul este susţinut şi va beneficia vineri, 3 august, la ora 18.00, de prezenţa carismaticului om de televiziune Cabral, care va participa activ la sesiunea de fitness ce va avea loc în seara respectivă.
„Majoritatea oamenilor văd în exerciţiile fizice o corvoadă sau ceva plictisitor, de aceea nici nu reuşesc să le realizeze în mod regulat. Prin Fitness Mix vrem să le demonstrăm românilor că sportul este în acelaşi timp benefic şi plăcut, un mijloc perfect prin care să ne menţinem sănătoşi. Sunt sigură că vom reuşi să-i convingem, combinând exerciţiie de fitness cu muzică antrenantă mixată live”, a completat Iulia Roşian.
1 Studiu realizat în 6 ţări, printre care şi România, în perioada iunie-septembrie 2010, prin intervievarea a 200 de români, bărbaţi şi femei, utilizatori de suplimente alimentare, cu vârste între 25 şi 65 de ani.