Sanofi Consumer HealthCare (CHC) pledează pentru importanța îngrijirii personale, cu un rol esenţial nu doar la nivel individual, ci și pentru sănătatea publică şi pentru sustenabilitatea sistemelor de sănătate. Anul acesta, de Ziua Internațională a Îngrijirii Personale, Sanofi CHC susţine campania iniţiată de Global Self-Care Federation (GSCF) – #PromisiuneaDeÎngrijirePersonală (#SelfCarePromise) și încurajează publicul larg să își asume angajamentul de a adopta cel puţin un comportament nou în rutina zilnică pentru a-şi îmbunătăţi starea de sănătate.
Ziua Internațională a Îngrijirii Personale este marcată în fiecare an pe 24 iulie și este un prilej bun pentru a evidenția importanţa practicilor de autoîngrijire. Pe măsură ce lumea se redeschide treptat și se adaptează la impactul pe care îl are pandemia Covid-19, adoptarea acțiunilor de îngrijire personală ar trebui să rămână o prioritate. Mai mult ca oricând, preocuparea pentru menţinerea sănătăţii nu este un lux, ci o necesitate, bazându-se pe responsabilitatea socială colectivă pentru reducerea și prevenirea bolilor.
„Din fericire, astăzi multe probleme de sănătate pot fi deja diagnosticate și gestionate prin intervenții de autoîngrijire. A intregra îngrijirea sănătăţii personale în rutina zilnică poate produce beneficii pe termen lung pentru sănătate, atât pentru individ, cât şi pentru societate în ansamblu.
Vă invit să reflectaţi în ce acţiune benefică pentru îmbunătăţirea sau menţinerea sănătăţii voastre sunteţi dispuşi să vă implicaţi – şi chiar să vă înscrieţi pe platforma campaniei #PromisiuneaDeÎngrijirePersonală – insuflându-le această atitudine şi persoanelor dragi de lângă voi, pentru ca impactul să fie şi mai mare.
În ceea ce mă priveşte, promisiunea mea este aceea de a practica mai des gândirea pozitivă şi de a acorda o mai mare atenţie mişcării fizice în perioada următoare”, a declarat Iulia Roşian, Consumer Healthcare General Manager, Sanofi Romania & Moldova.