· Magne B6® Premium extinde linia de produse Magne B6®, fiind recomandat persoanelor adulte care au nevoie de un aport crescut de magneziu.
Sanofi-aventis lansează Magne B6® Premium, tratamentul ce combate simptomele asociate stresului cotidian prin asigurarea dozei zilnice recomandate de magneziu. Noul produs va beneficia de o amplă campanie de promovare, cu activităţi dedicate pentru 3 categorii de public: medici, farmacişti şi consumatori. Astfel, conceptul „Pentru succes fără stres” va fi declinat în acţiuni de promovare la medici şi de marketing în farmacii, pe parcursul lunilor: septembrie – decembrie 2010. Spotul Magne B6® Premium rulează deja pe 11 posturi TV, în paralel desfăşurându-se activităţi de promovare în farmacii. Campania are o valoare estimată de 3,6 milioane euro rate card şi a fost realizată cu suportul Publicis.
„Consumatorul nostru este o persoană activă, multi-tasking, cu un stil de viaţă alert şi agitat, o persoană căreia nu-i sunt suficiente 24 de ore pe zi. Agenda zilnică mult prea încărcată nu ne permite de multe ori să respectăm orele fixe de masă sau un regim alimentar echilibrat şi sănătos. Astfel, în organism poate apărea un deficit de magneziu şi, cu cât acest deficit este mai mare, cu atât manifestările de nervozitate, agitaţie, oboseală, generate inclusiv de stres, se accentuează, iar riscul de afectare a activităţii zilnice creşte. În astfel de condiţii, Magne B6® Premium devine soluţia eficientă antistres şi un ajutor de nădejde în confruntarea cu diversele provocări sau probleme cotidiene”, a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager CHC.
„Dincolo de efectul terapeutic dovedit, Magne B6® este un brand cunoscut şi utilizat de către pacienţi, fiind lider detaşat pe segmentul de medicamente pe bază de magneziu. De aceea avem încredere că şi Magne B6® Premium va fi bine primit de pacienţi, iar până la sfârşitul anului estimăm că 30.000 de cutii vor ajunge în casele acestora. Totodată, ne bazăm pe o identificare corectă a nevoilor consumatorilor noştri şi pe o campanie de promovare bine targetată”, a completat Marius Topală, Director CHC, sanofi-aventis România.
Decizia lansării acestui medicament vine ca urmare a interesului companiei de a dezvolta portofoliul de vitamine şi minerale, în cadrul căruia segmentul antistres este unul dintre cele mai dinamice, cu o rată de creştere de 8% în valoare (RON) la preţ de producător în ultimele 12 luni, faţă de perioada similară a anului trecut. În comparaţie, piaţa de OTC (medicamente fără prescripţie medicală) a înregistrat 6,7% creştere în valoare, în aceeaşi perioadă de timp (sursa: Cegedim).
Simptomele deficitului de magneziu sunt nervozitate, iritabilitate, oboseală, tulburări minore de somn, manifestări de anxietate, iar în cazul persoanelor cu o activitate fizică mai intensă, crampe musculare şi furnicături. Peste 300 de reacţii enzimatice din organism – implicate în special în procesele de stocare şi eliberare a energiei – sunt facilitate de magneziu. Deoarece conţine o combinaţie optimă de magneziu şi vitamina B6, Magne B6® Premium asigură o absorbţie mai bună a magneziului din tractul intestinal şi, în acelaşi timp, reduce pierderea acestuia din celule.
Echipa din spatele acestei campanii este formată din partea sanofi-aventis de Marius Topală – Director CHC, Iolanda Bilaus – Marketing Manager CHC, Simona Mănăloiu – Brand Manager, Camelia Niţu – Director Comunicare, iar din partea Publicis de Alexandra Dârvariu – Account Director, Corina Bratu – Account Executive, Răzvan Soare – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Răzvan Căpănescu – Creative Director, Camelia Efrimov – AV Producer. Spotul TV a fost filmat în Bucureşti, sub regia lui Radu Jude.
Despre sanofi-aventis
Sanofi-aventis, lider mondial în producţia de medicamente, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Sanofi-aventis este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY). Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi www.sanofi-aventis.com.