pentru promovarea unui produs nou: Modafen® Hot Drink
Ø Modafen® Hot Drink este un tratament eficient împotriva simptomelor de răceală, gripă şi sinuzită
Ø Tinerii sunt cei care aleg preponderent plicurile pentru tratarea răcelii şi gripei
Sanofi-aventis lansează Modafen® Hot Drink, analgezic, antipiretic şi decongestionant eficient împotriva simptomelor de răceală, gripă şi sinuzită. Noul medicament va beneficia de o amplă campanie de lansare, sub sloganul “Încălzeşte-te şi uită de răceală”, declinată în TV, print, şi POSM (point of sale materials) din farmacii în perioada noiembrie-decembrie 2010. Conceptul creativ a fost dezvoltat de Ogilvy Praga, dar a fost adaptat şi implementat local împreună cu Ogilvy România. Valoarea de rate card a campaniei se ridică la circa 2,8 milioane euro.
„Targetul principal îl reprezintă persoanele tinere, de până în 35 de ani, studiile demonstrând că circa 57% dintre cei care preferă plicurile ca formă de tratament fac parte din grupă de vârstă 18-34 de ani. Per ansamblu, 25% dintre utilizatorii de toate vârstele preferă plicurile. Avantajul principal al acestei forme îl constituie faptul că suspensia orală asigură o absorbţie mai rapidă a substanţelor active. Conform estimărilor noastre, segmentul de plicuri se va dezvolta accelerat în viitor. Am anticipat trendul şi am lansat Modafen® Hot Drink, în completarea brandului Modafen, care este un brand strategic în portofoliul de răceală şi gripă al sanofi-aventis”, a explicat Marius Topală, Director Consumer Health Care sanofi-aventis.
Prin noul produs se urmăreşte consolidarea portofoliului de răceală şi gripă şi câştigarea unei cote de 10% în categorie. Segmentul de plicuri din categoria specificată reprezintă circa 32 milioane lei şi 3,7 milioane de unităţi vândute anual (sursa: Cegedim, MAT9 2010, valoare la preţuri de producător).
Piaţa de răceală şi gripă presupune un volum de circa 14,7 milioane de unităţi (perioada raportată: octombrie 2009-septembrie 2010), în creştere cu 9% faţă de perioada similară anterioară, şi o valoare de 100 milioane de lei (+29%). Conform reprezentanţilor sanofi-aventis, piaţa are în continuare potenţial de creştere, estimând o evoluţie de 5% în volum şi 15% în valoare, în 2011.
Modafen® Hot Drink are un efect complex, acţionând asupra tuturor simptomelor de răceală, gripă şi sinuzită: calmează durerile (de cap, gât, sinusale, musculare şi articulare), scade febra şi reduce congestia nazală (eliberează căile respiratorii, facilitează respiraţia). Se absoarbe rapid şi are un gust plăcut de lămâie.
Paracetamolul se absorbe rapid şi complet în toate ţesuturile, atingând concentraţia maximă într-un interval de 30 de minute, până la două ore după administrare. Clorhidratul de fenilefrină (10 mg) reduce rinoreea şi congestia nazală. În plus, cantitatea de zahăr este mai scăzută, în comparaţie cu alte produse existente pe piaţă (2,7 g/plic).
Modafen® Hot Drink este destinat adulţilor şi adolescenţilor cu vârsta peste 15 ani. Doza maximă recomandată este de 4 plicuri pe zi (câte un plic la un interval de minim 4 ore). Medicamentul este disponibil în marile reţele de farmacii în cutii cu 6 şi 12 plicuri.
Modafen® Hot Drink completează gama MODAFEN®, disponibilă până în prezent doar sub formă de tablete. Modafen are o cotă de piaţă de 8% în valoare din segmentul total de răceală şi gripă, fiind brandul cu cea mai spectaculoasă evoluţie din ultimul an.
{mosloadposition user9}