► Medicamentul se adresează persoanelor tinere, active, care se confruntă cu dureri uzuale, de intensitate moderată
Sanofi-aventis extinde gama de succes Ibalgin® cu forma de 200 mg. Ibalgin® 200 mg va beneficia de o campanie amplă de lansare, atât în reviste consacrate, cât şi în farmacii, campanie desfăşurată în perioada noiembrie-decembrie 2010 – „Formula adecvată în tratamentul durerilor de intensitate moderată!”. Campania de promovare va continua în 2011, urmărindu-se integrarea şi a altor canale media targetate pe consumatorii tineri. Valoarea de rate-card a campaniei de lansare se ridică la 180.000 euro.
„Targetul principal îl reprezintă persoanele tinere, de până în 35 de ani, cu o viaţă activă şi care se confruntă cu dureri uzuale, de intensitate moderată: dureri de cap, dureri provocate de activitatea sportivă (dureri musculare şi articulare) sau dureri de spate. Aceşti tineri au nevoi specifice, iar acum le oferim o soluţie rapidă şi eficientă pentru a-şi putea continua activitatea. Astfel, Ibalgin® 200 mg vine în întâmpinarea nevoilor lor ca o soluţie optimă!”, a explicat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.
Medicamentul are o acţiune complexă, cu efect triplu: analgezic, antiinflamator şi antipiretic. Ibalgin® 200 mg elimină eficient durerea prin administrarea unei doze adecvate de substanţă activă.
Ibalgin® 200 mg este destinat adulţilor şi adolescenţilor cu vârsta peste 12 ani. Doza maximă recomandată este de 6 comprimate pe zi. Medicamentul este disponibil în cutii cu 12 şi 24 comprimate filmate, în toate reţelele mari de farmacii.
Ibalgin® 200 mg face parte din gama de succes IBALGIN®, cea mai dinamică gamă de pe piaţa de analgezice şi antiinflamatoare orale, forme solide, OTC (cu eliberare fără prescripţie medicală). Gama cuprinde, alături de Ibalgin® 200 mg: Ibalgin® Forte 400 mg – pentru dureri puternice, Ibalgin® Rapid 400 mg – cu absorbţie accelerată, pentru situaţiile în care este necesară calmarea rapidă a durerilor puternice, Ibalgin® Baby – suspensie pediatrică eliberată pe bază de prescripţie medicală şi Ibalgin® Gel.
Conform datelor Cegedim, segmentul de ibuprofen a asigurat în perioada septembrie 2009 – august 2010 cea mai importantă creştere (+25% în valoare) pe o piaţă a analgezicelor OTC orale, forme solide, în stagnare: creştere de 3,1% în valoare (până la 152 milioane lei) şi scădere de 8% în volum (până la 38 milioane unităţi). În cadrul segmentului, gama Ibalgin® comprimate a avut cel mai spectaculos ritm de creştere în perioada raportată, respectiv 64% în volum (până la 600.000 unităţi) şi 58% în valoare (până la 4,2 milioane lei).
“Dinamica gamei Ibalgin® confirmă faptul că brandul devine din ce în ce mai cunoscut şi apreciat de consumatori. Anul 2010 a fost bogat în evenimente pentru Ibalgin®, prin două mari lansări, respectiv Ibalgin® Rapid 400 mg şi Ibalgin® 200 mg. Anul viitor ne vom concentra pe creşterea tuturor brandurilor din gamă cu o atenţie sporită acordată utilizatorilor fideli”, a declarat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.
Sanofi-aventis este lider pe piaţa de analgezice orale solide OTC, cu o cotă de piaţă de 41% în valoare şi 40% în volum (ianuarie-august 2010). Obiectivul principal al companiei pentru 2011, pe această piaţă, îl constituie întărirea poziţiei prin consolidarea fiecăruia dintre brandurile din acest portofoliu: Antinevralgic® – perfect poziţionat pentru combaterea durerilor de cap şi Ibalgin® – recunoscut în combaterea unor multiple tipuri de durere.