Next Advertising si Cap au obisnuit deja publicul cu spoturi amuzante si inedite, insa de data aceasta la fel de inedit e premiul promotiei: un avion.
Campania are un nume sugestiv, iar secretul din spatele numelui se dezvaluie aproape imediat din materialele campaniei – in special spotul TV. Cele doua agentii preconizeaza ca multi vor fi cuprinsi de “ameteala” acestui premiu. “Practic ideea campaniei promotionale de acum – Promotie ametitoare, castigi un avion – a plecat de la un proiect al nostru mai vechi – Incalzeste inima. Ideea sta de fapt in orice betie care se lasa cu vazut de avioane. Asa s-a si decis premiul cel mare al promotiei: un avion real, un Atec Zephyr de 2 persoane. Fie vorba intre noi, ce barbat nu se viseaza proprietar de avion? Poate doar Radu Muntean pe care l-a luat cu vertij la filmare si a lasat toata treba grea pe umerii lui Tudor Lucaciu (DOP) . Glumesc, desigur”, a declarat Codin Caradimu, Senior Copywriter Cap.
Spotul a fost regizat de Radu Muntean si produs de casa de productie Multimedia Est, iar la realizarea acestuia au participat Codin Caradimu – Copywriter Cap, Teodor Zugravu – Art Director Cap, Costin Popescu – Creative Director Cap, Daciana Negoita – Senior Account Executive Next Advertising, Sorin Popescu- Director general Next Advertising, Aurel Mirea – Media Planner Next Advertising si echipa Sankt Petersburg.
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii martie, pe urmatoarele posturi: ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, Realitatea TV.
Promotia se desfasoara in perioada 15 martie-30 iunie 2008. Contravaloarea marelui premiu este de 125.000 RON.
Next Advertising si Cap sunt doua agentii de publicitate independente, care au functionat impreuna pana in 2006 sub numele NextCap. Colaborarea celor doua continua pe clienti comuni ca Murfatlar, Biborţeni, Salonta, Principal Company, Trenta, Tammy, Flanco, etc.
{mosloadposition user10}