Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sanagout, creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2017, din catering şi evenimente corporate

Sanagout logo

Sanagout, compania specializată în servicii de catering și evenimente corporate, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 300.000, în creștere față de anul anterior. Motorul de dezvoltare a afacerii au fost programele corporate de livrare a prânzului către angajații din companiile aflate în București, segment care, anul trecut, a reprezentat 50% din activitatea firmei.

Anul 2017 a marcat o creștere cu 20% a business-ului Sanagout, ca urmare a dezvoltării interesului angajatorilor români pentru programele de well-being destinate angajaților. În acest context, compania a deservit cu 20% mai multe programe corporate de livrare a prânzului pentru angajați decât în 2016, accentul fiind pus pe meniurile personalizate și sănătoase.

Sanagout logo

„Pentru orice companie este foarte important să aibă angajați sănătoși și motivați. Studiile arată că angajații care duc un stil de viață sănătos sunt cu 30% mai productivi decât ceilalți, au mai multă energie și o sănătate mai bună. Iar alimentația joacă un rol extrem de important în această ecuație. De aceea, nu folosim produse congelate, garantăm siguranța alimentelor, din momentul achiziției și până la livrare, gătim fără adaosuri, aditivi, concentrate sau premixuri și folosim tehnica de gătire sous vide, prin care se păstrează valorile nutritive ale alimentelor”, a declarat Denisa Grădeanu director SanaGout.

„Tot mai multe companii oferă mese de prânz angajaților pentru a atrage oameni mai competenți, astfel încât masa de prânz este un beneficiu salarial tot mai căutat pentru generația millenials. Studiile arată că 50% dintre angajați sunt mai entuziasmați să accepte un job nou dacă în pachetul salarial au incluse micul dejun și/sau masa de prânz oferită de angajator.” a continuat Denisa Grădeanu director SanaGout.

Toate programele corporate sunt concepute împreună cu un nutriționist sau un antrenor de fitness, în funcție de obiectivele pe care dorește fiecare companie să le atingă.

Cel de-al doilea segment de business care a asigurat evoluția de anul trecut a fost organizarea de evenimente corporate concept, axate, ca și în cazul programelor de livrare a prânzului, pe meniuri care respectă principiile nutriției sănătoase. Meniul pe care specialiștii Sanagout îl pun la dispoziția clienților cuprinde peste 2.000 de produse, din bucătăria tradițională, internațională, dar și raw, vegane sau vegetariene.

„Până acum, am organizat peste 10.000 de evenimente, iar tendința ultimilor ani arată o cerere tot mai mare pentru produsele care întrunesc în primul rând criteriile calității și abia apoi pe cele ale cantității. Iar acest trend se manifestă în toate domeniile de activitate, pentru că lucrăm pentru clienti din IT, farma sau agenții de comunicare”, a adăugat Denisa Grădeanu.

Pentru 2018, planurile de dezvoltare includ creșterea numărului de companii care oferă mic dejun sau masa de prânz angajaților (lunch box-uri), dar și încheierea de parteneriate pe zona de retail cu delicaterii şi brutării care să comercializeze biscuiții Sanagout, creați după o rețetă patentată, cu ingrediente sănătoase și după o metodă care să asigure menținerea aportului nutrițional al produsului.

SanaGout este o afacere 100% românească fondată în anul 2008 de 5 antreprenori români, iar obiectivul a pornit de la o nevoie comună- impactul pe care îl are alimentația asupra sănătății! În acest business antreprenorii au investit 500.000 de euro, din care 200.000 de euro în echipamente pentru preparatele culinare, iar principala activitate în acest moment este aceea de organizare a evenimentelor corporate concept- de a oferi experiențe de catering inedite, cu rafinament și stil.

Lansată în anul 2008, firma de catering Sanagout este unul dintre principalii furnizori de servicii de catering din București, asigurând atât programe corporate de livrare a prânzului pentru angajați, cât și evenimente corporate concept, ambele având în centru mâncarea sănătoasă, realizată după rețete proprii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.