Liceenii ajunşi în etapa următoare în competiţia Trends of Tomorrow vor avea şansa de a lucra la proiectele de carieră sub îndrumarea unor mentori în fiecare din cele şase domenii profesionale
Samsung Electronics România dă startul următoarei etape în cadrul campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”, adresată tinerilor din clasele terminale de liceu. În cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub îndrumarea unor nume sonore din cele 6 domenii ale concursului: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Ştiinţe politice, IT & Inginerie, Artă & Cultură, Medicină & Ştiinţe ale naturii.
Concursul de proiecte este un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii trebuie,în primul rând, să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.
Astfel, participanţii pasionaţi de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist în domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle România, iar cei cu înclinaţii artistice vor afla cum îşi pot transforma pasiunea într-o carieră de succes de la Florin Grozea, membru al formaţiei Hi Q şi producător muzical de succes. Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cu o expertiza de peste 20 de ani in domeniu, Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării. Cei care îşi doresc o carieră în Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stănoiu, Marketing Manager Samsung România, în timp ce elevii care au ales să urmeze o carieră în domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltării proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociaţii. În medicină, precizia şi responsabilitatea sunt esenţiale pentru a reuşi. De aceea pentru a construi un plan de carieră realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialiştilor MedLife.
„Avem sprijinul unor oameni valoroşi în cadrul campaniei „Trends of Tomorrow”, specialişti de seamă în domeniile pe care le reprezintă. Pentru că ne aflăm într-o eră în care totul evoluează cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionişti adevăraţi este binevenită, mai ales că tinerii sunt asaltaţi de informaţii din toate părţile şi devine din ce în ce mai greu să selecteze informaţiile cu adevărat valoroase pentru ei. Suntem nerăbdători să vedem ce idei şi planuri au participanţii pentru viitorul lor şi cum îi vor ajuta mentorii să facă primii paşi pentru a-şi contura o carieră de succes” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Pentru a se înscrie în concurs, tinerii din clasele terminale de liceu ce au accesat pagina oficială de Facebook Trends of Tomorrow, au completat un scurt test de personalitate în urma căruia li s-a atribuit unul dintre profilurile Sociabil (Roşu), Artist (Verde) sau Geniu Tehnic (Albastru). Etapa următoare a constat în formarea unor echipe de lucru a câte 3 persoane în cele 6 domenii de lucru propuse. In urma sesiunii de votare din partea publicului, primele 150 de echipe, care au adunat cele mai multe voturi, au rămas mai departe în competiţie. Dintre acestea, pe baza unui text de motivare a participării si a voturilor primite, vor fi selectate echipele ce vor lucra direct cu mentorii pentru dezvoltarea planului de carieră.
Regulamentul campaniei poate fi consultat pe pagina oficială de Facebook: //www.facebook.com/SamsungTrends. Finaliştii competiţiei vor fi anunţaţi în luna octombrie şi premiaţi în cadrul unui eveniment special. Pe lângă experienţa dobândita în lucrul cu mentorii, cele mai bune 3 echipe vor primi premii după cum urmează: premiul I, în valoare de 5000 de euro, premiul II în valoare de 3000 de euro vor fi folosiţi pentru atingerea scopurilor academice propuse şi premiul III, telefoane Samsung Galaxy Note.