Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung lanseaza campania de sustinere a Jocurilor Olimpice de Iarna de la Soci 2014

Samsung

– În acest fel este marcată începerea numărătorii inverse până la deschiderea oficială –

Samsung Electronics Co., Ltd., partener olimpic la nivel internaţional al Comitetului Olimpic Internaţional, anunţă demararea unei campanii prin care va susţine Jocurile Olimpice de Iarnă 2014 de la Soci, un eveniment de importanţă istorică atât pentru Rusia, cât şi pentru reprezentanții sportul internaţional.

După succesul de care s-a bucurat campania derulată cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Londra (2012), compania doreşte ca noua sa campanie să devină cea mai inovativă din întreaga istorie a Jocurilor Olimpice de Iarnă și să ofere acces larg şi publicului. Ca parte a strategiei “Jocurile Olimpice pentru toţi” Samsung plănuieşte să implementeze o serie de iniţiative prin care să susţină desfăşurarea Jocurilor Olimpice, dintre care fac parte: “Echipa Samsung”, un program prin care vor fi aduşi laolaltă sportivi talentaţi din întreaga lume, şi “Public WOW” (Wireless Olympic Works), o platformă de comunicare care va asigura succesul operaţional al Jocurilor Olimpice. Pe lângă aceste lucruri, compania şi-a propus să continue programul internaţional “Samsung Global Blogger” în cadrul căruia bloggerii sunt invitaţi să scrie despre Jocurile Olimpice şi despre evenimentele din jurul lor.

De asemenea, Samsung intenţionează să implice în iniţiativele sale dedicate Jocurilor Olimpice de la Soci 2014 pe cei mai buni atleţi pentru a promova mişcarea olimpică şi pentru a ajuta la crearea de legături personale şi la generarea de interacțiuni între atleţi şi fani. Prin aceste lucruri se dorește facilitarea accesului cât mai multor oameni la Jocurile Olimpice.

Totodată, Samsung anunţă şi implicarea primilor sportivi ruşi în campania globală de marketing lansată de companie. Aceștia vor interacţiona cu fanii lor de-a lungul campaniei lansate de Samsung pentru susținerea Olimpiadei de la Soci din 2014.

“Este o onoare deosebită să fac parte din proiectul Echipa Samsung” a declarat Tatyana Borodulina. “Sunt încântată să mă alătur campaniei Samsung de promovare a Mişcării Olimpice, pentru că este o inițiativă frumoasă prin care sunt încurajate practicarea sportului şi menţinerea unui stil de viaţă sănătos în rândul fanilor din întreaga lume. Totodată este şi un mod de a dovedi prin exemple personale, mai ales pentru tineri, că sportul te învaţă să te încrezi în tine şi că este o activitate prezentă mereu în viaţa fiecăruia dintre noi.”

Ambasadorul Samsung Maria Sharapova, care a susținut orașul Soci în competiția de alegere a localității gazdă pentru Jocurile Olimpice de Iarnă, se va alătura de asemenea campaniei Samsung. Maria Sharapova va ajuta la promovarea obiceiului de practicare a unui sport și pentru a inspira oamenii să urmărească Jocurile Olimpice de Iarnă.

Pe lângă proiectul denumit “Echipa Samsung”, printre inițiativele dedicate Soci 2014 se numără și dezvoltarea unei platforme interactive de comunicare, denumită WOW (Wireless Olympic Works). Platforma WOW va permite “Familiei Olimpice” (care include VIP-uri, organizatori, membrii ai echipelor participante și oficialități) să primească ultimele noutăți din tabăra olimpică prin intermediul telefoanelor mobile Samsung, telefoanele oficiale ale Jocurilor Olimpice. De asemenea, această platformă va fi deschisă publicului larg din întreaga lume pe durata Jocurilor Olimpice de Iarnă, putând fi accesată prin intermediul smartphone-urilor.

Programul internațional pentru implicarea blogger-ilor, denumit Samsung Global Blogger, care a fost implementat cu succes încă din 1998, de la Jocurile Olimpice de la Nagano, este una dintre dovezile care arată că inițiativele Samsung au fost mereu gândite pentru a aduce împreună fanii sportului din întreaga lume care doresc să ajungă la Soci pentru a urmări Jocurile Olimpice de la fața locului sau care vor să fie ținuți la curent cu toate evenimentele acestei ediții, indiferent de locul în care s-ar afla.

Samsung va îmbogăți experiența de divertisment trăită de pasionații sportului și gradul de interacțiune cu acest eveniment cu ajutorul vârfurilor de gamă Samsung din categoria telefoanelor mobile. Tehnologia adusă de smartphone-urile Samsung va crește gradul de interconectivitate dintre fanii Jocurilor Olimpice de Iarnă, care vor fi și publicul principal al evenimentelor organizate în jurul ediției din 2014 a acestui eveniment.

“Samsung se implică în susținerea Olimpiadei de la Soci din 2014 pentru că dorește ca această ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă să ajute în mod real fanii să se implice activ în desfășurarea evenimentului, să fie permanent la curent cu ultimele noutăți și să-și poată împărtăși experiențele oricând, din orice loc. De asemenea, Samsung va oferi Familiei Olimpice cea mai modernă tehnologie wireless pentru a contribui la transmiterea și promovarea cu succes a acestei ediții a Olimpiadei.” a declarat Yung Kook Lee, Vicepreşedinte şi Şef al diviziei Global Sports Marketing, în cadrul Samsung Electronics. “Prin susţinerea pe care o va oferi Jocurilor Olimpice de Iarnă Samsung doreşte să crească şi mai mult interacţiunea pe care o are cu consumatorii săi din întreaga lume şi să își consolideze la nivel internațional imaginea de brand aspirațional”

Eficiența tehnologiilor și a sistemelor de comunicații wireless puse la dispoziție de Samsung și a campaniilor companiei a fost dovedită și în cadrul Olimpiadei de la Londra din 2012, când, datorită acestora, mult mai mulţi consumatorii au avut acces uşor şi rapid la manifestările realizate cu această ocazie. Spre exemplu, Samsung a invitat pe 76 dintre cei mai talentaţi şi creativi tineri să participe personal la Jocurile Olimpice și să se implice în programul Samsung Global Blogger. Pe lângă acest lucru, Samsung a oferit în mod real unor oameni obișnuiți ocazia de a fi unul dintre purtătorii torței olimpice prin intermediul programului Ștafeta Speranței Samsung. Totodată, ultima generație de smartphone-uri Samsung au jucat un rol important în cadrul Ceremoniei de Deschidere a Jocurilor Olimpice și și-au dovedit eficiența în cadrul activităților organizate în Satul Olimpic și pe durata Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012.

„Strategia campaniei Samsung dedicate Jocurilor Olimpice de a invita oamenii să participe la Olimpiadă și de a se implica activ în derularea evenimentului va fi aplicată și în cadrul ediției de iarnă din 2014, de la Soci. Suntem foarte încrezători și entuziasmați de planurile de marketing dezvoltate de Samsung și ne așteptăm ca acest brand să fie unul dintre elementele cheie care vor contribui la promovarea spiritului olimpic.” a declarat Dmitry Chernyshenko, Președinte și CEO al Comitetului Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Soci 2014 și al Comitetului de Organizare al Jocurilor Paralimpice (SOCOG).

„Samsung este de mulți ani un mare suporter al Jocurilor Olimpice. Cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră pe care o punem la dispoziție dorim să dăm tuturor consumatorilor ocazia de a împărtăși cu prietenii sau familia momentele deosebite, rezultatele remarcabile, emoția și atmosfera de sărbătoare pe care o vor trăi în timpul Olimpiadei de Iarnă.”, a delcarat Timo Lumme, Managing Director al diviziei IOC Television & Marketing Services

Tradiția Samsung de susținere a promovării mișcării Olimpice începe cu mulți ani în urmă, încă din ediția din 1988 a Jocurilor Olimpice de la Seul. Apoi, Samsung a devenit partener oficial la nivel internațional al Jocurilor Olimpice, susținând acest eveniment important prin tehnologia wireless pe care a pus-o la dispoziție încă din anul 1997. În baza colaborării oficiale pe care o are în acest moment cu Comitetul Olimpic Internațional, Samsung va continua să sprijine Jocurile Olimpice până la ediția de la Rio din 2016.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în industria produselor electronice, electrocasnice de larg consum şi în industria componentelor de bază. Investind constant în inovaţie şi cercetare, Samsung Electronics transformă permanent universul televizoarelor, smartphone-urilor, computerelor, imprimantelor, camerelor video, produselor electrocasnice, aparaturii medicale, semiconductorilor şi al soluţiilor LED. Compania are 227.000 de angajaţi în 75 de ţări şi are vânzări anuale care depăşesc 143 de miliarde de dolari. Scopul Samsung Electronics este de a crea noi oportunităţi pentru oamenii de pretutindeni. Vă rugăm să vizitaţi www.samsung.com pentru mai multe detalii.

Despre implicarea Samsung în Jocurile Olimpice

Samsung a început să se implice în susținerea Jocurilor Olimpice în calitate de sponsor local al Olimpiadei din 1988 de la Seul. Începând cu ediția din 1998 a Jocurilor Olimpice de Iarnă compania și-a extins la nivel internațional implicarea în susținerea Mișcării Olimpice. Cu această ocazie a devenit Partener Olimpic internațional pentru categoria echipamentelor de comunicații, a lansat platforma de comunicare Wireless Olympic Works (WOW) și a oferit cele mai noi generații de telefoane. Astfel, cu ajutorul acestor tehnologii mobile de ultimă oră, membrii Familiei Olimpice au putut rămâne mereu în contact, obține rapid informațiile de care aveau nevoie și interacționa în timp real cu alți membri. Samsung derulează campanii de marketing digital pentru a încuraja implicarea consumatorilor în susținerea Jocurilor Olimpice și interacțiunea dintre aceștia pe durata evenimentului. Angajamentul Samsung de a susține Jocurile Olimpice în calitate de partener oficial internațional va rămâne constant până la ediția din 2016, de la Rio.

Moscova / Bucuresti, 08.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.