Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung Galaxy K Zoom incurajeaza descoperirea Romaniei prin Instagram

Samsung

#DorDeRomania a devenit o galerie impresionantă cu cele mai frumoase fotografii din România

Peste 2.700 de fotografii cu imagini inedite din România au fost înscrise în campania #DorDeRomania, realizată de Samsung Electronics România, alături de endorserul Brad Florescu (www.tedoo.ro). Campania s-a desfăşurat pe Instagram și Facebook, iar la finalul acesteia, fotografia cea mai apreciată de public şi juriu a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom.

Smartphone-ul Samsung Galaxy K Zoom este un dispozitiv creat pentru pasionații de fotografie, care se pot bucura, astfel, de mobilitatea şi avantajele pe care le oferă un smartphone, precum și de fotografii de calitate, cu ajutorul zoom-ului optic de 10x. Mai mult, ei pot posta în timp real fotografiile pe care le realizează pe rețelele de socializare.

Campania #DorDeRomania, lansată de Samsung Electronics România, s-a desfășurat în perioada 13 august – 9 septembrie, atât pe Instagram, cât și pe Facebook, printr-o aplicație pe pagina Samsung Mobile România. Samsung i-a provocat pe Instagramerii din România să posteze fotografii care să îi trezească dorul de ţară jurnalistului român stabilit în Thailanda, Brad Florescu (www.tedoo.ro).

Pentru a intra în concurs, utilizatorii au fost îndemnați să posteze imaginile pe conturile personale de Instagram cu hashtag-urile campaniei: #dorderomania și #tedooro.

Aplicația de Facebook a centralizat zilnic toate fotografiile postate pe Instagram care respectau regulamentul oficial al campaniei, pentru a le supune apoi votului publicului. Primele cele mai votate 300 de fotografii după încheierea perioadei de vot au fost jurizate de Brad Florescu, acordându-se note pe o scară de la 1 la 10, unde 1 a însemnat „nu îmi face dor deloc de România”, iar 10 a înseamnat „îmi face foarte dor de România”.

În primele 2 zile de la lansarea campaniei au fost postate pe Instagram 400 de fotografii cu #dorderomania, iar până la finalul campaniei, 2.775 de fotografii aveau hashtag-ul #dorderomania. Toate acestea au primit în total 23.614 voturi din partea publicului care a vizionat galeria de fotografii, pe Facebook sau pe Instagram.

„Fotografia câștigătoare are toate ingredientele pentru a deveni o imagine iconică a României: câmpie, pădure, o fată frumoasă, o ie, un pas de Ciuleandră și un strop de mister,” a declarat Brad Florescu. „Am privit cele 2.700 de imagini înscrise și ca pe o etapă a exercițiului de branding de țară, ca pe un moodboard al brandului România așa cum este el văzut și simțit de proprietarii lui, românii. Hashtag-ul va rămâne acolo atâta timp cât va exista Instagram, la fel și imaginile.” a continuat acesta.

Fotografia câștigătoare desemnată în urma votului publicului și a jurizării lui Brad Florescu i-a aparținut Mădălinei Drăgoi. Aceasta a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom, pentru a continua să surprindă imagini care să spună o poveste, oriunde s-ar afla.

„Instagram este o platformă din ce în ce mai populară în România, iar calitatea fotografiilor postate aici depășește de multe ori nivelul amatorilor. Era, așadar, o alegere firească pentru o campanie vizuală ce are la bază fotografii realizate de utilizatori. Astfel, sub hashtag-ul campaniei și cu ajutorul lui Brad Florescu, am reușit să adunăm o impresionantă galerie de imagini care să fie o sursă de inspiraţie şi pentru alţii. Ne dorim să creştem în continuare această platformă şi să descoperim împreună locuri şi imagini reprezentative din România” a declarat Radu Acsinia, Social Media Specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Campania #DorDeRomania s-a bucurat și de suportul paginilor de Facebook Samsung Electronics din alte țări europene, mesajul ajungând astfel la comunitățile de români din țări precum Grecia și Elveția.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea proiectului:
– Din partea Samsung Electronics: Mihaela Stănoiu (Marketing Manager), Roxana Grigorean (PR Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist).
– Din partea Starcom MediaVest: Antonia Marcu (Account Executive), Daniela Eustafievici (Communications Manager), Ilinca Nițu (Digital Account Director), Alina Ionescu (Media Performance Specialist)
– Din partea MSLGROUP The Practice: Adina Militaru (Social Media Executive), Raluca Isipciuc (Sr. Social Media Manager), Monica Jitariuc (Co-Managing Director), Oana Bulexa (Co-Managing Director).

Bucuresti, 10.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.