Cu accent pe design desăvârșit, conectivitate inteligentă și depășirea barierelor prin intermediul produselor și serviciilor, Samsung aduce noi valențe pentru noțiunea de normalitate
Samsung Electronics Co., Ltd. a prezentat astăzi în timpul evenimentului IFA 2017 din Berlin cele mai inovatoare produse și tehnologii care aduc noi posibilități de dezvoltare, redefinind conceptul de „normalitate”. În timpul conferinței de presă, ce a avut loc la Tempodrom, în Berlin, Samsung a pus accent pe design-ul și conectivitatea produselor sale, împreună cu parteneriatele care susțin stabilirea noilor standard în tehnologie.
„Inovația Samsung este inspirată de consumatori și creată astfel încât să aibă un impact imediat”, a spus David Lowes, Chief Marketing Officer în cadrul Samsung Electronics Europe. „Această inovație se bazează pe design, conectivitate inteligentă și stabilirea unor noi recorduri. Pe măsură ce tehnologia preia un rol mai important în viețile noastre, dezvoltăm produse și servicii care se adaptează nevoilor consumatorilor și care stabilesc noi valențe în ceea ce privește standardele lor de normalitate.”
Un nou standard în domeniul ecranelor
Samsung continuă să revoluționeze industria ecranelor la IFA 2017, prin lansarea versiunii de 43 de inci a televizorului The Frame, prezentat în premieră la începutul acestui an. Disponibil inițial în versiuni de 55 și de 65 de inci, televizorul oferă o experiență de vizionare ideală pentru orice sufragerie sau pentru orice altă încăpere din casă.
Samsung a încheiat parteneriate cu cele mai importante galerii de artă și muzee precum LUMAS, Saatchi Art și Sedition pentru a îmbunătăți și mai mult The Frame ca dispozitiv centrat pe artă. Totodată, Samsung a încheiat un parteneriat cu muzeul Prado și un plan de achiziție a aproximativ 1.000 de piese de artă ce vor putea fi vizionate direct în The Frame Art Museum Store în viitor. Utilizatorii vor putea alege dintr-o selecție extinsă de exponate, exploatând astfel la maximum calitatea imaginii oferită de televizor.
Pe lângă Art Store, funcția Samsung Collection, o serie de piese care au fost curatoriate, și funcția My Collection, ce permite utilizatorilor să afișeze propriile imagini pe ecran, oferă și mai multe posibilități de optimizare a spațiului de expunere, chiar dacă televizorul The Frame este instalat acasă.
Samsung și-a prezentat astfel planurile de extinere a gamei QLED în Europa, pe măsură ce își consolidează poziția de lider la nivel european. Modelul Q8F, versiunea plată a modelului curbat Q8C, va fi lansat în Europa cu diagonala de 55 și 65 de inci. Acesta va fi integrat în cea mai bogată gamă de televizoare disponibile în Europa, ce dispune acum de 14 modele QLED, curbate și plate, cu diagonale de la 49 de inci la 88 de inci. Pentru a susține și mai mult linia de produse premium QLED, Samsung a încheiat un parteneriat cu Panasonic și 20th Century Fox pentru a promova tehnologia HDR 10+. În lunile care vor urma, Samsung va continua să își extindă parteneriatele, pentru a include studiourile Hollywood, furnizorii de conținut și dezvoltatorii de jocuri.
Samsung a prezentat totodată cel mai mare monitor QLED – CHG90, cu diagonala de 49 de inci și unghi de vizionare de 178 de grade. Monitorul CHG90 oferă o experiență captivantă în timpul jocurilor video, extinzând capabilitățile de vizionare fără a compromite timpul de răspuns.
Design inovator pentru electrocasnice
Electrocasnicele Samsung lansate la IFA 2017 sunt proiectate cu un singur scop în minte: să aducă o diferenţă semnificativă în vieţile oamenilor care le utilizează.
De exemplu, nevoia de a veni cu soluţii la probleme din viaţa reală a fost concretizată prin lansarea noii maşini de spălat Samsung cu tehnologia QuickDriveTM. Această tehnologie înjumătăţeşte durata spălării şi reduce consumul de energie cu 20%*, fără să compromită calitatea spălării. Cuva Q-DrumTM este formată dintr-o cuvă principală şi un disc în partea din spate, care se roteşte independent. Spre deosebire de maşinile de spălat convenţionale, care rotesc îmbrăcămintea de sus în jos în mod ciclic, QuickDriveTM roteşte îmbrăcămintea de sus în jos în cuvă, dar cu încă o dimensiune. Discul din spatele cuvei efectuează o mişcare din spate în faţă, formând o acţiune dinamică angrenată de două forţe care înlătură murdăria rapid, într-un ciclu de spălare complet şi intens.
Samsung a lansat conceptul inovativ AddWashTM la IFA 2015, cu ajutorul căruia utilizatorii pot să adauge îmbrăcăminte în maşinile de spălat în timpul programului de spălare. QuickDriveTM duce inovaţia cu un pas înainte oferind un nou nivel de performanţă şi ușurință. Este tipul de tehnologie despre care Samsung spune că va deveni „noul standard” – fără de care va fi greu de imaginat viața în viitor.
În aceeaşi tematică a designului, Samsung a mai prezentat aspiratorul POWERstick PROTM. Oferind cele mai bune soluţii de curăţat, POWERstick PROTM garantează o putere impresionantă de curăţare, întreţinere fără efort şi autonomie mare a bateriei. Dispune de cea mai bună putere de aspirare din industrie, de 150 waţi şi o durată a bateriei de 40 de minute – de două ori mai mare decât bateriile tradiţionale – cu durata de viaţă de 5 ani. Mânerul flexibil este de asemenea îmbunătăţit şi se poate îndoi până la 50 de grade, pentru a curăţa fără efort zone greu accesibile.
Samsung va extinde opţiunea de comandă vocală a frigiderelor Family Hub în ţări din Europa, fiind disponibilă în limbi precum engleza britanică, germană, franceză şi italiană. Family Hub va fi de asemenea integrat în Samsung Connect, utilizatorii controlând astfel o varietate de dispozitive prin Internetul Lucrurilor (IoT).
Conectat în mod inteligent la viaţa activă
Noul standard pentru accesoriile purtabile nu înseamnă doar un proces de monitorizare a paşilor – înseamnă conectivitate şi un instructor de sănătate care să ne îmbunătăţească modul de trai. La IFA 2017, Samsung a dezvăluit trei noi accesorii.
Smartwatch-ul versatil Gear Sport deţine exact ceea ce vor utilizatorii de la un accesoriu de fitness. Este dotat cu funcții precum sistemul GPS, aplicaţii de monitorizare a vitezei de mers şi de urmărire a nutriţiei pentru oamenii care au un stil de viaţă activ şi sunt mereu în formă.
Gear Sport poate controla dispozitivele Samsung cu funcție IoT și se poate comporta ca o telecomandă pentru prezentări PowerPoint sau pentru Gear VR.
Samsung a mai lansat şi Gear Fit2 Pro – o brăţară de fitness avansată cu funcție GPS. Dispune de un ecran curbat Super AMOLED de 1,5” şi este capabilă să monitorizeze diverse activităţi – fie pe uscat sau în bazin. Pentru noile caracteristici care monitorizează înotul, Samsung a format un parteneriat cu expertul în echipament de înot Speedo pentru a crea Speedo On, prima aplicaţie Speedo care monitorizează cu acurateţe exerciţiile din bazin. Totul este posibil cu aplicaţia Speedo instalată pe accesoriile rezistente la apă** Gear Sport şi Gear Fit2 Pro, de la măsurarea frecvenţei mişcării braţelor sau durata unui tur de bazin, până la înregistrarea mişcărilor pe care le face înotătorul.
Activitățile zilnice pot fi îmbunătățite prin intermediul aplicațiilor oferite de parteneriatele cu Under Armour și Spotify. Ambele dispozitive oferă acces la aplicațiile Under Armour, inclusiv Under Armour Record™, MyFitnessPal®, MapMyRun® și Endomondo™ care monitorizează planul nutrițional, orele de odihnă și activitatea fizică – aplicații ce oferă o imagine completă a stării de sănătate și a celei fizice. Căștile wireless Gear IconX (2018) completează linia de dispozitive purtabile lansate de Samsung la IFA 2017.
În parteneriat cu Spotify, Samsung le oferă utilizatorilor acces la muzică şi atunci când aceştia sunt deconectaţi sau şi-au lăsat dispozitivele acasă.
Lider în standardizarea tehnologiei Internetul Lucrurilor (IoT); Colaborarea cu HARMAN
Samsung este lider în standardizarea tehnologiei IoT la nivel global şi membru important al Open Connectivity Foundation (OCF). Samsung este prima companie din industrie care primeşte certificare OCF pentru televizoarele inteligente, frigiderele Family Hub şi dispozitive de aer condiţionat şi intenţionează să extindă în acest an certificarea către toată categoria de electrocasnice.
Certificarea OCF asigură compatibilitate între diferite produse ale companiilor membre. Pe lângă Samsung, alte 390 companii s-au alăturat OCF, cu 20 miliarde de produse aşteptând să fie sincronizate cu standardul OCF din prezent.
Parteneriatul cu HARMAN consolidează rezultatele acestui standard. După şase luni de parteneriat, Samsung este acum lider global pe segmentul automobilelor conectate, cu peste 50 milioane de maşini funcţionale, susţinute de tehnologia Samsung şi HARMAN.
Parteneriatul se bazează pe crearea de experienţe audio şi vizuale care ar fi fost considerate imposibile acum câţiva ani. De exemplu, noul ecran HDR LED pentru cinema de la Samsung, măsurând peste 10m, livrează o calitate a imaginii incomparabilă şi este adus la viaţă de tehnologia audio de la HARMAN Professional Solutions, împreună cu Samsung AudioLab. Colaborarea dintre Samsung şi HARMAN are scopul de a reinventa divertismentul şi mobilitatea, stabilind un nou standard.
* Testat pe modelul WW8800M, comparat cu Samsung WW8500K. Economiseşte 50% din timp în programul Cotton (40℃, cuva umplută pe jumătate) şi programul eCotton cu o calitate de spălare în marja ±2%. Economiseşte 20% energie în programul Cotton (40℃, cuva umplută pe jumătate) şi programul Super Speed (40℃, greutate de 5kg), bazat pe datele Intertek.
** Gear Sport şi Gear Fit2 Pro au certificare ISO 22810:2010 pentru măsurarea presiunii de 5 ATM la 50 m adâncime în condiţii specifice. Acest lucru înseamnă că ambele dispozitive pot fi purtate în timpul mersului prin ploaie sau în timpul duşului şi pot fi folosite pentru activităţi în apă de adâncime mică, precum înotul în piscină sau ocean. Totuşi, Gear Sport şi Gear Fit2 Pro nu pot fi folosite în activităţi care implică apă cu presiune ridicată sau submersie la adâncimi mai mari, precum scufundări sau schi nautic.