Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung Electronics, desemnat Creative Marketer of the Year 2016 la Cannes LIONS

Samsung

Samsung Electronics, Co., Ltd. a obținut titlul „Creative Marketer of the Year” 2016 din partea Cannes LIONS International Festival of Creativity, cel mai mare festival care adună laolaltă specialiști în comunicare din întreaga lume. Premiul este oferit companiilor care au avut campanii creative, cu reușite excepționale și cu impact major în marketing.
„Dacă ne uităm la premiile obținute de Samsung la Cannes Lions, chiar și doar la cele de anul trecut, observăm o diversitate a categoriilor la care compania a câștigat, iar asta datorită dedicației și pasiunii pentru creativitate. Samsung excelează în multe domenii, de la comunicarea în domeniul sănătății până la crearea de conținut de brand, fapt dovedit și de câștigarea unui premium Titanium Lion,” a declarat Terry Savage, Președinte al Lions Festival.

Samsung și-a rafinat abordarea de marketing, adoptând o strategie mai apropiată de consumator, care pune accent pe felul în care produsele și tehnologiile pot aduce schimbări în viețile utilizatorilor. Printre campaniile Samsung din 2015 se numără „Look at me”, dedicată copiilor ce suferă de autism, „Safety Truck”, pentru siguranța drumurilor, „Every Day is Day One”, pentru atleți și „Center Stage”, pentru o nouă experiență a consumatorilor în magazine. Pentru a câștiga aceste premii, Samsung a colaborat cu agenții de creație recunoscute la nivel internațional precum CheilWorldwide, Leo Burnett și 72&Sunny.

„Credem că, prin inovațiile noastre, le oferim oamenilor noi oportunități și posibiltăți de dezvoltare,” a declarat Moonsoo Kim, vicepreședinte executiv Global Marketing Center din cadrul Samsung Electronics. „Îmbunătățirea vieților oamenilor face parte din ADN-ul nostru, iar procesul nostru de marketing reflectă această filosofie.”

La cea de a 63-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate se adună mariile companii din lume pentru a-și prezenta cele mai creative campanii de publicitate, marketing și comunicare, în cadrul mai multor categorii. Festivalul are loc anual, la Cannes, în Franța, iar anul acesta se va desfășura între 18 și 25 iunie 2016, având peste 15.000 de participanți din peste 95 de țări.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.