O nouă campanie de la Samsung celebrează adevărul universal despre bucuria de a dărui și de ne gândi în primul rând la ceilalți în perioada sărbătorilor
Samsung lansează o campanie integrată în care celebrează diversitatea sezonului sărbătorilor de iarnă prin gestul universal de a dărui.
Campania Samsung include un spot de 60 de secunde, care prezintă un portar prietenos și foarte harnic, într-un bloc de apartamente, pregătindu-se pentru diferitele sărbători celebrate de diverșii săi rezidenți. Cu o coloană sonoră memorabilă, celebra melodie a lui Ella Fitzgerald ”Give a Little, Get a Little” și creat în colaborare cu adam&eveDDB, spotul își propune să aducă Samsung mai aproape de consumatori, de spiritul sărbătorilor, să comunice importanța familiei în această perioadă a anului. Spotul va fi difuzat pe toate canalele media.
Samsung a construit campania, în colaborare cu Starcom, în jurul celor patru sărbători celebrate de rezidenții prezenți în film – Diwali, Hanukkah, Crăciunul și Anul Nou Chinezesc – și va avea conținut personalizat care va fi prezentat live în jurul fiecarei sărbători.
Noah Bernard, European Creative Director la Samsung, spune: “Spiritul generozității ne unește pe toți, în special în timpul sărbătorilor. Campania noastră integrată sărbătorește acest adevăr universal și demonstrează că, indiferent de locul de proveniență din lume, gestul de a dărui în acest moment al anului este împărtășit de noi toți.”
Richard Brim, Chief Creative Officer la adam & eveDDB, spune: “Spotul spune o poveste înduioșătoare care celebrează adevărul universal despre bucuria a dărui și de a ne gândi în primul rând la ceilalți în perioada sărbătorilor”.
Samsung a lansat noua campanie de sărbători pe 27 noiembrie, simultan, pe mai multe piețe din întreaga lume.
În România, campania va avea declinări pe toate mediile, incluzând, dincolo de spotul TV, o serie de inițiative cu influențatorii Samsung, precum și activări în online. Campania locală se va derula în perioada 25 noiembrie-31 decembrie 2017.
Sub conceptul #giftie, reversul selfie-ului, Samsung își propune prin noua campanie să schimbe perspectiva camerei foto Galaxy S8 și să ne provoace să nu ne mai concentrăm pe noi, pe ce am putea primi, ci pe ceilalți, pe a dărui.
În acest sens, weekend-ul trecut, Samsung a oferit, prin intermediul Danei Rogoz, un cadou-surpriză trecătorilor dintr-un centru comercial bucureștean. În continuare, influențatorii Samsung vor fi invitați să dea share bucuriei de a dărui către comunitățile lor. Aceeași provocare va fi adresată și consumatorilor care sunt încurajați să facă gifties, respectiv o fotografie sau un video care surprinde bucuria primirii cadoului, și să le posteze pe pagina Samsung de Facebook și Instagram, folosind hashtag-ul #giftie. La final va fi ales, prin tragere la sorți, un consumator norocos, care va câștiga un Galaxy S8.
“Sărbătorile de iarnă sunt pentru fiecare dintre noi un prilej de bucurie, din perspectiva primirii multor cadouri. Anul acesta, Samsung își propune să redefinească semnificația sărbătorilor de iarnă și să schimbe abordarea, lansând consumatorilor săi invitația de a-și orienta atenția către cei din jurul lor, mai exact pe bucuria de a dărui. Românii sunt recunoscuți pentru generozitatea lor, așa încât ne așteptăm la un nivel ridicat de engagement în campania locală, astfel încât anul acesta să populăm internetul nu cu selfies, ci cu gifties, fotografii, video-uri care să surprindă bucuria celor dragi nouă” adaugă Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communication la Samsung Electronics România.
Campania din România a fost adaptată de Publicis One: Leo Burnett (creație), Starcom (media) și MSLGROUP The Practice (PR& influencers relations), componenta de social media fiind gestionată de Centrade │Cheil.