Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung & Buzz House Winter Edition – distracție și o competiție prietenoasă între influenceri cu un premiu epic

Samsung & Buzz House Winter Edition

Nu e ușor să ajungi numărul 1 – sau măcar în top 3 -, dar e și mai greu să te menții în preferințele oamenilor.

Samsung știe foarte bine acest lucru și, pe lângă dispozitive inovative care atrag clienți din întreaga lume an de an, campanii de publicitate bine adaptate tipurilor de public-țintă, realizează și activări și colaborări cu influenceri.

Este și cazul colaborării cu Buzz House, un proiect Global Records dedicat creatorilor de conținut powered by Samsung. Prin intermediul unor provocări amuzante, inedite, în care influencerii au fost ajutați de aparatura Samsung, compania sud coreeană a reușit nu doar să arate că tehnologia poate fi utilă, amuzantă și sursă de inspirație și distracție, ci și să evidențieze eco-sistemul produselor tech ale Samsung și integrarea lor, făcându-le cunoscute, într-un mod prietenos, tinerilor din Generatia Z.

Samsung & Buzz House Winter Edition

Buzz House Winter Edition

Într-o vilă exclusivistă, transformată de Samsung într-o casă smart – un ecosistem tech de ultimă generație -, aflată la câteva ore de București, în județul Brașov, 12 creatori de conținut petrec 2 săptămâni împreună. Printre influencerii care au participat la această ediție a Buzz House se numără ambasadorii Samsung în online, Claudisky (TikTok) și Gami (YouTube). Aceștia, alături de ceilalți 10 cunoscuți creatori de conținut, au avut parte de provocări distractive: treburi gospodărești, gaming night, realizarea de felicitări de Crăciun. Toate activitățile au inclus și implicarea comunităților influencer-ilor ducând astfel la o vizibilitate amplificată a brand-ului.

Competiția dintre influenceri este documentată și sunt prezentate episoade și pe YouTube. În acest mod, se ajunge în culisele postărilor social media de pe conturile oficiale ale participanților la provocarea Buzz House Winter Edition, iar cei care vor viziona episoadele vor descoperi, poate, noi fațete ale influencer-ilor preferați.

De-a lungul celor două săptămâni participanții au folosit aplicația Samsung SmartThings care le-a ușurat mult realizarea unor sarcini pe care trebuiau să le îndeplinească. Aplicația, alături de toate produsele smart ale companiei, au arătat, într-un mod distractiv, inedit, că Samsung este singurul brand din România care un întreg ecosistem de produse integrat.

Activări și provocări Buzz House Winter Edition

Toate activările incluse în Buzz House Winter Edition au implicat acțiuni ușor de realizat, provocări pentru influenceri, dar și pentru urmăritorii lor.

SmartThings challenge

Influencerii au fost provocați să se ocupe de treburi casnice timp de o zi. Aceasta a însemnat că au trebuit să hrănească animale (și să știe exact ce mănâncă fiecare), să facă curat în casă (aici le-au venit în ajutor multe produse Samsung), să curețe grădina, iar la final de zi să își spele hainele (folosind, desigur, mașină de spălat și uscător Samsung). Finalul zilei a adus relaxarea mult dorită.

Claudisky și-a invitat urmăritorii să trimită mesaje de încurajare pentru influenceri, și a lansat și o provocare, iar dintre răspunsuri, unul a fost recompensat cu un produs Samsung.

The Epic Buzz House Battle

O activare interesantă este Neo QLED Gaming night – o seara de gaming gândită ca o confruntare cu recompense și pedepse, între YouTuberi și TikTokeri. Toate recompensele sau pedepsele pentru echipa adversă au implicat folosirea produselor Samsung. De această dată Gami a fost cel care a lansat provocarea pentru follower-ii săi. Aceștia au fost invitați să spună care e jocul preferat pe care îl joacă pe televizor – iar cel mai inspirat comentariu a primit un premiu Samsung.

Samsung Christmas Cards

Cum sărbătorile de iarnă erau foarte aproape de momentul în care s-a desfășurat competiția între influenceri, ultima activare a avut în centrul Crăciunul și mesajele pe care le trimitem celor dragi. Cu activități specifice sărbătorilor de iarnă, participanții au intrat foarte ușor în provocare. Ei au avut de creat, cu ajutorul Samsung S22, felicitări animate de Crăciun, pentru familie/prieteni, dar și pentru fani.

Influencerii au postat felicitările online, alături de momente amuzante din timpul creării respectivelor felicitări și de această dată fiecare dintre ambasadorii brandului le-a lansar follower-ilor câte o provare urmăritorilor lor.

 

Unde-s mulți, puterea crește – iar Samsung a folosit foarte bine amplificarea în cadrul acestei campanii. Produsele promovate în cadrul fiecarei activări – Samsung Washer & Dryer, Neo QLED, Samsung S22 – au subliniat atât calitățile respectivelor produse, cât și gama variată a Samsung. Aplicația Samsung SmartThings a fost și ea bine pusă în valoare de-a lungul celor două săptămâni. Tehnologia ne poate ușura foarte mult viața, iar produsele de calitate își vor găsi mereu cumpărători. Buzz House Winter Edition a arătat că tehnologia poate fi folosită în multiple feluri și a crescut gradul de notorietate al produselor Samsung în rândul Generației Z.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.