Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung a premiat 5 oameni la puterea a 5-a

Samsung

Samsung a premiat 5 „oameni la puterea a 5-a” în urma campaniei create în jurul flagship-ului Samsung Galaxy S5. Smartphone-ul Samsung Galaxy S5 este o sursă de inspirație pentru public, încurajându-i pe oameni să își urmeze visele, să își maximizeze potențialul și să își cultive pasiunile, prin folosirea resurselor în mod creativ și eficient.

În urma campaniei desfășurate în perioada 20 mai – 14 iulie 2014, au fost aduse în atenția publicului 26 de povești inspiraționale, găzduite de microsite-ul www.oamenilaputerea5a.ro. Vladimir Deliu a cules aceste povești, prezentând pe rând o serie de oameni recunoscuți în comunitățile lor pentru pasiunea, voința și munca asiduă depusă pentru împlinirea propriilor vise. Printre ei se numără și atletul Toma Coconea, Raul Oaida, creatorul mașinii Lego, alpinista Teodora Vid, Ion Băraru, profesorul care ridică pedagogia la nivel de artă, Raul și Mihai, constructori și designeri de biciclete sau Elif Memet, elevă din clasa a 11-a care a dezvoltat și brevetat trei proiecte ecologice.

„Noul smartphone Samsung Galaxy S5 vine cu o serie de caracteristici relevante pentru nevoile de zi cu zi ale utilizatorilor, îmbunătățind rezultatele și experiența de utilizare. Prin această campanie aducem în prim-plan oameni care și-au exploatat potențialul pentru îndeplinirea obiectivelor. Le recunoaștem și le apreciem rezultatele, promovându-i și oferindu-le un instrument care să-i ajute în drumul lor de fiecare zi”, a declarat Nicoleta Ghinea, Digital Team Coordinator, Samsung.

„Sunt atât de mulți oameni care pot fi luați drept exemple pentru societatea noastră, care nu au însă foarte multă vizibilitate pentru a-i putea inspira pe alții. Samsung ne-a oferit oportunitatea să îi aducem în centrul atenției și să spunem publicului povești despre voință, dedicare și entuziasm”, a declarat Ilinca Nițu, Digital Account Director, Starcom MediaVest.

Publicul a fost încurajat să aleagă, în perioada 1-14 iulie, cea mai impresionantă și motivațională poveste. Samsung a oferit un telefon Galaxy S5 pentru fiecare dintre cele mai votate cinci povești. La rândul său, unul dintre cei 11.000 de oameni care au votat a fost răsplătit, prin tragere la sorți, cu un smartphone Samsung Galaxy S5.

Prima dintre cele cinci povești câștigătoare este cea a lui Ionuț Budișteanu, un tânăr de 20 de ani care și-a transformat pasiunea pentru informatică într-un mod de a îmbunătăți lumea în care trăiește. Astfel, în 2012, Ionuț promitea să construiască o mașină care poate funcționa fără șofer, folosind doar 4.000 de euro (versus 150.000 de euro cât costă celelalte existente în lume). Proiectul i-a adus un loc în topul Times al celor mai influenți adolescenți din lume.

O altă poveste votată de public este cea a celor de la Creative Monkeyz, Codin Sebastian Pop și Ramona Cordos. Clujenii au pus bazele proiectului în 2010, cu scopul de a crea un instrument de educație alternativă pentru cei interesați de design, animație și artă în general. Serialul Robotzi s-a născut ca intro pentru un tutorial de design de butoane web și a avut un impact enorm. Inițiativa lor reprezintă acum un proiect de succes, cu 900.000 de fani pe Facebook, 500.000 de followers pe YouTube și peste 64 de milioane de vizualizări.

FaceRig este un soft creat de Florin Stănculescu împreună cu alți șapte oameni, care le permite utilizatorilor să dea viață unor personaje folosind tehnologia face recognition. Proiectul a pornit dintr-o pasiune comună pentru animație și design și a fost alimentat de 11 ani de experiență în dezvoltarea de jocuri. Mai întâi, Florin și echipa lui au adunat 120.000 de euro prin crowdfunding pentru a transforma visul lor într-un program, pe care l-au transformat acum într-o formă de educație alternativă.

Mircea Serediuc (sau Tzury) este un trainer de Public Speaking ce s-a dedicat organizării de cursuri pentru tinerii pasionați de Public Speaking. Anul acesta, Tzury urmează să predea Public Speaking studenților din Guanajuato și chiar să-i învețe limba română, tradițiile și cultura noastră și să scrie o carte care prezintă peripețiile lui pe parcursul acestor șase luni.

Băcăuanul Anton Duma și-a construit o poveste lungă de 60.000 de km, care se întinde pe 35 de țări din Europa. Când și-a propus să ajungă în Nordkapp, Norvegia (cel mai nordic punct al Europei), bugetul modest nu l-a împiedicat să-și îndeplinească obiectivul. În viitor, Anton își dorește să pună cele șapte litere care alcătuiesc cuvântul „România” pe toate cele șapte continente, un lucru care i-ar aduce o mențiune în Cartea Recordurilor.

Campania „Oameni la puterea a 5-a”, coordonată de Starcom MediaVest și dezvoltată în colaborare cu iLeo, a fost comunicată prin Facebook Ads și pre-rolls pe YouTube. ProTV a fost partenerul media al campaniei.

Samsung își propune să ducă mai departe mesajul campaniei lansând o broșură cu „oamenii la puterea a 5-a”. Informațiile vor fi distribuite împreună cu telefoanele Galaxy S5 nou achiziționate.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea proiectului:
– din partea Samsung: Mihaela Stănoiu (Marketing Manager), Nicoleta Ghinea (Digital Team Coordinator), Oana Bătușariu (Product Manager);
– din partea Starcom MediaVest: Diana Ionel (Head of Interactive), Ilinca Nițu (Digital Account Director), Silviu Caciur (Digital Planner)
– din partea iLeo: Anda Lazăr (Account Director), Teodora Stefan (Copywriter), Liviu Maxim (Art Director).

Bucuresti, 21.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.