• Abordarea strategică, investițiile și diversificarea opțiunilor de livrare au contribuit la îmbunătățirea serviciilor și respectarea promisiunii de livrare;
• Capacitatea operațională creată va fi menținută și în decembrie.
Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, a livrat în perioada campaniei de Black Friday peste un milion de colete. Cel mai mare volum a fost înregistrat în perioada 15-22 noiembrie, când aproximativ 700.000 de expedieri au fost procesate, dublu față de aceeași perioadă a anului trecut. Doar în weekendul 16–17 noiembrie, curierii Sameday au livrat către clienți și în lockere peste 130.000 de colete.
„Black Friday este un test de rezistență pe care anul acesta ne-am propus să-l abordăm diferit. Este primul an în care comenzile generate în cadrul campaniei Black Friday sunt livrate conform promisiunii. Planificarea în zona operațională și comercială a început în urmă cu 5 luni, am investit în tehnologizare, ne-am mutat operațiunile într-un nou centru logistic și am reușit să gestionăm toate procesele. Capacitatea operațională creata se va menține și în decembrie, o lună cu un volum mare de livrări.”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.
O noutate pentru campania Black Friday 2019 o reprezintă livrarea în automatele Easybox, 12% din numărul total de colete fiind plasate în cele peste 260 de puncte de pick-up. Timpul mediu de ridicare din lockere a fost de aproximativ cinci ore, iar cea mai scurtă perioadă petrecută de un colet în sertarul lockerului a fost de aproximativ un minut.
Pentru a îmbunătăți experiența clienților prin respectarea promisiunii de livrare, pe perioada campaniei Black Friday, Sameday a suplimentat numărul angajaților. Peste 2.300 de persoane au fost implicate în campania din acest an, iar capacitatea în call center a crescut cu 50%. În plus, o parte din fluxul de interacțiune la telefon cu destinatarii a fost automatizat, astfel încât aceștia să primească statusul comenzilor în mod automat.
Pentru ca toate expedierile să ajungă la destinație la timp, flota auto a fost suplimentată cu 40% și zilnic s-au parcurs peste 320.000 de kilometri, o distanță care echivalează cu înconjurul Pământului de 8 ori.
Compania de curierat anunță că peste 99% dintre comenzi au fost livrate până joi, 28 noiembrie și că va menține aceeași capacitate de lucru și în luna decembrie.
Sameday lansează primul Black Friday în curierat
Încurajată de rezultatele bune înregistrate în perioada cu cele mai mari reduceri din an, Sameday lansează pe piața din România un concept nou: Black Friday în curierat. În cadrul campaniei denumite Black Week, primii clienți noi sau inactivi care vor contacta Sameday în perioada 02.12–08.12 vor putea beneficia de expedieri gratuite, în funcție de numărul total de colete pe care le livrează lunar. În plus, cei care vor activa serviciul de lockere în această perioadă vor avea și ei beneficii suplimentare.