Peste 85% dintre expedițiile generate în această perioadă, în cadrul campaniei, au fost livrate a doua zi
Serviciul de livrare în easybox a avut un grad de adopție de 3 ori mai mare decât în 2019
Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, a livrat, în timpul campaniei de Black Friday, desfășurate în intervalul 13 – 20 noiembrie, peste 2 mil. de colete, dublu față de aceeași perioadă a anului trecut.
Volumul de comenzi înregistrate pe 13 noiembrie a fost de 4 ori mai mare decât cel al unei zile obișnuite a anului.
Mai mult, prima zi de luni de după Black Friday, a înregistrat și ea o creștere de 250%, comparativ cu 2019, iar cea mai aglomerată zi, din punctul de vedere al volumului de expediții, a fost marți, 17 noiembrie, când echipa de curieri Sameday a livrat cu 35% peste vârful istoric atins în perioada stării de urgență.
Ridicarea coletelor din rețeaua de lockere easybox a fost în topul preferințelor celor care au comandat în perioada campaniei de Black Friday, serviciul înregistrând o rată adopție de 3 ori mai mare față de anul trecut.
Numărul coletelor livrate în easybox, în cadrul campaniei de anul acesta, a fost egal cu jumătate din întregul volum de livrări al ediției precedente.
37% dintre destinatarii din București au ales să își ridice comenzile din lockere, în top urmând Cluj-Napoca și Timișoara.
Coletele au fost ridicate din easybox, în medie, cu 3 ore mai repede decât în luna octombrie, iar cel mai scurt timp pentru preluarea unui colet a fost de un 1 minut.
„Experiența anilor precedenți, dar și perioada dificilă de la începutul pandemiei, ne-au ajutat să ne optimizăm resursele și să ne organizăm echipele, astfel încât să facem față celei mai aglomerate perioade a anului. Ne-am menținut promisiunea de livrare, mai mult decât atât, peste 85% dintre comenzile generate în această perioadă au ajuns la destinatari a doua zi. Capacitatea operațională creată va fi menținută și în luna decembrie, când ne așteptăm la un volum de comenzi similar celui din noiembrie.
Vom continua să dezvoltăm intrumente și facilități care să îmbunătățească experiența clienților noștri, extinderea rețelei easybox fiind o direcție strategică pentru noi.”, explică Lucian Baltaru, CEO Sameday.
95% dintre coletele livrate prin Sameday, între 13 și 20 noiembrie, au fost de tipul B2C, servind, astfel, sectorul de e-commerce.
În materie de categorii de produse, românii și-au orientat atenția spre următoarele: modă (14.7%), casă, decorațiuni și bricolaj (13.9%) și IT&C (13.6%).
În perioada Black Friday, Sameday a operat cu o flotă de peste 2500 de vehicule, ce au parcurs 2.5 mil. km și 855 de lockere, de trei ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.