„Salvatorii Prețurilor” este denumirea celui mai recent proiect digital derulat de Kaufland vara aceasta. Campania oferă clienților modalități eficiente pentru cumpărături inteligente, având grijă de bugetul personal.
Aceasta include o serie de 5 episoade video, care prezintă soluțiile Kaufland pentru cumpărături la prețuri accesibile, într-o manieră prietenoasă. Salvatorii prețurilor sunt protagoniștii seriei și experți în reduceri, promoții și economii la cumpărături.
Primul episod se intitulează „Lecția de economisire la cumpărături” și este deja disponibil pe canalul de Youtube Kaufland România. Următoarele episoade vor fi difuzate la intervale de maximum 2 săptămâni, până pe 15 august.
Eticheta galbenă pentru peste 3500 de articole, aplicația Kaufland Card – cu promoții personalizate și oferte săptămânale – și produsele marcă proprie sunt cele trei repere de navigare de pe harta reducerilor, de care clienții trebuie să țină cont, pentru a beneficia de produsele preferate la prețuri avantajoase.
„Salvatorii prețurilor continuă misiunea noastră din digital de a aduce în fața clienților soluții pentru cumpărături avantajoase, într-un mod ușor de urmărit și adaptate comunicării în social media. Astfel, clienții noștri au dublu câștig: urmăresc un conținut relaxant și amuzant și învață efectiv cum pot economisi la cumpărături. Cardul de loialitate Kaufland Card, produsele marcă proprie sau produsele cu eticheta galbenă sunt cu adevărate ponturi de luat în calcul, mai ales într-o perioadă în care suntem atât de atenți la cât scoatem din portofel”, a declarat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Episoadele seriei vor fi difuzate integral pe canalul de YouTube Kaufland România. Secvențe din cadrul episoadelor și conținut extra vor fi disponibile pe platformele de social media ale Kaufland România: Facebook, Instagram și TikTok. Detalii despre proiect se regăsesc și pe site-ul Kaufland: Salvatorii Prețurilor | Kaufland.ro.
Campania Salvatorii prețurilor este implementată la nivel internațional și a fost filmată de echipa din Departamentului de Marketing Digital Internațional în România, cu sprijinul echipei Marketing Digital și Procurări din România în magazinul Kaufland Valea Oltului din București.