Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Salturi creative

Michael Newman
Brandbuilders

Initial m-am gandit: iata o carte pentru advertiseri si numai pentru ei. Apoi am pus mana si am citit cartea. Si am constatat ca nu aveam deloc dreptate in presupunerea mea. Salturi creative – 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi este o carte pentru toti cei ce au de-a face cu imaginea. Fie ca e vorba de oameni de marketing, de PR, designeri sau publicitari toti au nevoie sa stie ce sa ceara – unii – si ce sa ofere – altii – la nivel de imagine. Daca vrei succes trebuie sa ai o reclama buna. Daca trebuie sa analizezi o macheta propusa ar trebui sa stii care-s curentele in domeniu, ce a functionat in alte parti, iar daca cineva iti ofera si niste lectii de advertising, cum sa le ratezi? “Reclama e ambasadorul brandului tau.” (p. 112)

“Emotia puternica nu mai este doar un lucru pe care oricare afacere <ar fi bine sa il aiba>; ea a devenit baza esentiala a brandului. Este inima vie a acestuia. Menirea noastra, in calitate de oameni de marketing si producatori de reclame este sa acceleram intensitatea pulsului acestei inimi.” (p. 45)

Salturi creative 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi – aduce in atentie necesitatea diferentierii pentru a avea succes. Simplitatea este unul dintre procedeele ce nu dau gres. Lectia simplitatii? In carte. Alaturi de celelalte 9 – atent argumentate inclusiv prin imagini sugestive din reclame.

“Ceea ce simbolizeaza brandul tau reprezinta temelia unui succes pe termen lung pentru companie.” (p. 141) “Brandurile pot fi analizate rapid in termeni umani: ele au un nume, au rude (extensii de linie), au haine (felul in care arata), vorbesc (prin reclamele lor), se vorbeste despre ele (in editoriale si pe strada), actioneaza (responsabilitatea/comportamentul public) si au o reputatie.” (p. 147)

Salturi creative – o carte pe care o citesti cu atentie si care te determina sa te gandesti ce salturi poti (ar fi cazul) sa faci si tu.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.