Geneva, 1 Martie 2016
Discurs, Bernhard Maier, CEO ŠKODA AUTO
Cuvintele rostite prevalează.
Buna dimineața, Doamnelor și Domnilor,
Un călduros bun-venit la ŠKODA!
Suntem bucuroşi să vă avem alături de noi.
Astăzi este o zi specială pentru ŠKODA.
Deoarece aici, la Geneva, este pe cale să fie lansată noua campanie SUV de la ŠKODA.
“ŠKODA VisionS”, prototipul nostru de la Geneva 2016, reprezintă această campanie.
Această maşină este o piatră de hotar pentru noi. Ea demonstrează puterea mărcii noastre, demonstrează competenţa celor de la ŠKODA, precum şi direcţia tehnologică pe care o vom urma în viitor.
De asemenea ne arată calea către noi segmente:
În cea de-a doua jumatate a acestui an, vă vom prezenta varianta de producţie de serie a SUV-ului ŠKODA.
Doamnelor și Domnilor,
2015 a fost din nou un an-record pentru ŠKODA, am luat un start bun anul acesta – şi intenţionăm să continuăm la fel de dinamic în business, dar şi în dezvoltarea în continuare a gamei noastre de modele.
Şi ne-am stabilit un target provocator: vrem să oferim clienţilor noştri cel mai bun pachet complet pentru fiecare segment.
Spunem: o ŠKODA oferă întotdeauna “puţin mai mult la fiecare maşină”. Ne-am făcut un nume din asta.
Astăzi, o ŠKODA oferă:
– cel mai bun spaţiu interior din segmentul său,
– este caracterizată de o tehnologie orientată spre viitor
– şi convinge cu un design unic, distinctiv.
VisionS reprezintă tocmai aceste calităţi.
Priviţi la liniile clare, precise, surprinzătoare, la suprafeţele proiectate in mod expresiv, cu o interacţiune incitantă între lumină şi umbră, sau la caracteristicile clare ale design-ului, cum ar fi logo-ul.
Toate acestea sugerează de asemenea măiestria legendară a artiştilor sticlari ai Republicii Cehe.
Chiar această tradiţie ne inspiră designerii. Ei au redefinit design-ul ŠKODA pentru un SUV modern.
Rezultatul: o apariţie puternică, o prezenţă dinamică, subliniată de pasajele unghiulare ale roților, o grilă a radiatorului distinctivă și farurile în poziţie mai înaltă. O apariție nouă în mulțime.
Toate acestea, nu doar ca să arate bine, dar și pentru a demonstra că mașina este potrivită pentru orice condiții de funcționare, inclusiv pentru cele mai grele.
În concluzie, acestea sunt noile calități ale unei ŠKODA, deşi rămânem loiali valorilor mărcii. Mașinile noastre sunt caracterizate de funcționalitate, un raport bun calitate-preț și numeroase funcţii şi dotări “Simply Clever”.
Nu pentru prima dată, inginerii noștri își dovedesc experiența când vine vorba de utilizarea optimă a spațiului: cu o lungime de 4,7 metri, VisionS oferă un al treilea rând de scaune – nimeni nu va reuși aşa ceva în acest segment.
Imediat, veți vedea și dumneavoastră cât de bine am împărțit spațiul.
Alegerea materialelor, design-ul suprafețelor sau soluțiile ergonomice absolut noi demonstrează cerinţele complexe pe care le vom impune interiorului pe viitor.
Doamnelor și Domnilor,
Noutatea este că vom aduce din ce în ce mai mult din tehnologia viitorului în mașinile noastre.
Aceasta pentru că, suntem interesați în tehnologia pentru oameni. Tehnologia trebuie să fie folositoare.
Nu orice inovație apărută trebuie neapărat implementată imediat. În concordanță cu motto-ul nostru “Simply Clever”, noi întotdeauna ne punem întrebarea care tehnologie este gata pentru a fi folosită.
VisionS arată cum ne vedem noi atingând acest obiectiv. Trei puncte importante ne conduc în acest sens:
1) Mobilitatea trebuie să devină curată. Prin urmare am echipat VisionS cu motoare electrice și tehnologie plug-in. Până în 2019, vom oferi prima ŠKODA cu această tehnologie. În scurt timp va fi urmată de un autovehicul pur electric.
2) Intenționăm să creștem gradul de informații și divertisment disponibile în mașină. Aceasta înseamnă: informația potrivită la timpul și la locul potrivit. De aceea există un display mare pentru fiecare pasager şi pentru șofer.
3) Condusul trebuie sa devină tot mai sigur – de aceea am echipat mașinile noastre cu multe sisteme de asistare și vom continua în forță pe această cale.
Şi în final: Conectarea la internet trebuie să fie rapidă și ușoară.
– Cuvântul cheie este conectivitate. În acest sens, vă aducem inteligența rețelelor în mașină. Cu MirrorLink, Apple CarPlay și Android Auto, am stabilit puncte de referință în ultimii doi ani. Vor urma și alte soluții.
În VisionS, este un Phone Box pentru fiecare scaun, de exemplu, care conectează smartphone-ul la display-ul mașinii și în același timp, încarcă telefonul inductiv, sau cu alte cuvinte, wireless.
Doamneor și Domnilor,
Lumea din jurul nostru se schimbă dinamic, iar marca noastră va ține pasul cu aceste tendințe de schimbare.
VisionS oferă o perspectivă asupra noului și SUV ŠKODA de talie mare și ne arată viitorul mărcii.
Cu strategia ŠKODA 2025, vom defini etapele concrete pentru anii următori în acest domeniu.
Când vom face acest lucru, vor conta următoarele: mașina rămâne elementul central al mobilității individuale. Ne va oferi multe bucurii în anii ce urmează – și pentru noi la ŠKODA, acest lucru este și va rămâne aproape de inimile noastre.
Acum dați-mi voie să îi rog pe colegii mei să mi se alăture pe scenă pentru o poză de grup.***