La 7 ani de la producerea primului Salam de Sibiu in fabrica de la Feldioara (Brasov), REINERT le multumeste consumatorilor pentru increderea acordata an de an si lanseaza pe piata un nou ambalaj mai atractiv si mai rafinat pentru Salamul de Sibiu.
Procesul de transformare a fost unul complex, in care Reinert a investit resurse materiale si de timp pentru a se asigura ca noua imagine dezvoltata este una moderna, atractiva, dar care reuseste sa pastreze, in acelasi timp, si elementele de identitate ale brandului cu care Reinert s-a facut remarcat in randul consumatorilor inca de la lansare.
Prin noul ambalaj Reinert a ales sa puna mai mult in valoare produsul, renuntand la punga coloranta predominant in albastru in favoarea uneia cu un design minimalist, delicat, ce lasa la vedere cat mai mult din produs.
In procesul de rebranding eticheta a devenit elementul principal prin care s-a personalizat Salamul de Sibiu, astfel design-ul a fost adaptat pentru a sustine si evidentia cat mai bine elementele de identitate ale companiei (logo plasat in campul vizual, culoare predominanta: albastru), aducand in acelasi timp un plus de rafinament si modernism imaginii de raft a produsului.
„Suplimentar design-ul noii etichete a fost imbunatatit cu cateva simboluri noi, dar extrem de importante pentru o mai buna comunicare cu consumatorii nostri, respectiv: drapelul Romaniei, cu ajutorul caruia dorim sa evidentiem ca Salamul de Sibiu este „Produs in Romania” si sigiliului „Familia Reinert-Traditie din 1931" cu rolul de a atesta garantia calitatii produselor noastre certificata de experienta Grupului Reinert ce vine cu o traditie de mai bine de opt decenii in industria carnii” – a declarat Paula Somesan, Marketing Executive in cadrul companiei H&E Reinert Romania.
Observand dorinta consumatorului roman de a fi cat mai informat in legatura cu produsele pe care le consuma, pe langa lista completa de ingrediente, pe noua eticheta a Salamului de Sibiu, Reinert a integrat si tabelul de valori nutritionale ce contine 8 valori raportate la consumul de referinta al unui adult obisnuit (8400 kJ/ 2.000 kcal).
Noua imagine a Salamului de Sibiu este mai eleganta, mai rafinata, comunica mai bine si mai transparent cu consumatorii si este construita in stilul caracteristic al Grupului Reinert.
Gustul desavarsit al Salamului de Sibiu Reinert este dat de ingredientele atent alese, de perioada de maturare lunga si de mucegaiul cu care este „înnobilat” salamul. Ca si acum un veac, afumarea Salamului de Sibiu se face numai cu fum de lemn de esenta tare.
Fie ca alegi sa pregatesti un mic dejun surpriza, un pranz pe fuga in pauza de la birou sau o cina speciala, salamul Reinert reprezinta gustul copilariei, transformand fiecare masa intr-un festin unic.
Dobos cu Salam de Sibiu Reinert si masline
Pentru a pastra specificul romanesc, Masterul in arta culinara Robert Liviu Man impartaseste reteta preferata pentru un pranz alaturi de cei dragi – Dobos cu Salam de Sibiu Reinert si masline.
Ai nevoie de: 1 baton de Salam Sibiu Reinert 350g, 250g de cascaval, 150g de unt, 200g de branza de vaci, masline, rosii chery si, nu in ultimul rand, sare si piper. Feliati batonul de salam de Sibiu pe lungime, iar cascavalul in felii subtiri. Intr-un bol amestectia bine untul cu branza de vaci pana se formeaza o crema fina. Asezati in straturi alternative feliile de salam, crema de branza, cascavalul, iar apoi repetati pasii pana la epuizarea cantitatilor. Introduceti la frigider dobosul format pentru 40 de minute. La final portionati-l in cubulete pe care le puteti decora cu masline si rosi cherry si serviti aperitivul alaturi de un pahar de vin alb demisec sau sampanie.
Salamul de Sibiu – o traditie de peste 100 de ani in Romania
Salamul de Sibiu este un produs cu o traditie in Romania de peste 100 de ani, avandu-l in centru pe italianul Filippo Dozzi, un mester pietrar stabilit in Romania ce avea si darul de a amesteca mirodeniile cu carnurile fiind un priceput “salamar”. Emigrand in Romania, acesta s-a stabilit in Sinaia unde frumusetile zonei ii aminteau de meleagurile unde a copilarit. Priceperea sa in amestecarea carnurilor si a mirodenilor precum si conditiilor climatice favorabile producerii salamului crud-uscat din acea zona l-au determinat sa cumpere o cladire in care sa infiinteze o fabrica de salamuri. Asa a luat nastere „Salamul de Iarna”. Ulterior stampila de export folosita pentru a intra pe teritoriul austro-ungar a contribuit la prima modificare a numelui produsului, „Salam din Vama Sibiu”, urmand ca odata cu comenzile venite de la partenerii externi si în scrisorile de comandǎ ale diverşilor clienţi din toatǎ ţara sa fie cunoscut sub numele de „Salam de Sibiu”. De mentionat ca furnizorul casei regale era unul din clientii lui Dozzi. Cu timpul acesta a devenit un produs foarte cautat si dorit de catre romani pe mesele lor.
{mosloadposition user9}