Grupul Saint-Gobain lansează campania de Employer Branding “Invent yourself. Reshape the world”, o direcţie de comunicare în linie cu noua poziţionare şi strategie a liderului mondial în domeniul materialelor de construcţii şi al habitatului durabil.
Având ca motto “Invent yourself. Reshape the world”, Saint-Gobain promite o atitudine şi un spirit deschis în concordanţă cu mediul actual al companiei, atât la nivel local, cât şi la nivel global. Mai mult decât atât, încurajează actualii şi viitorii angajaţi să îşi testeze creativitatea pentru a transforma misiunea grupului în aceea de lider în spaţii de locuit prin îmbunătăţirea confortului şi a vieţii de zi cu zi.
”Un angajator de top acordă în permanență grijă angajaților săi și mediului de lucru pe care îl oferă. Ascultă mesajele venite din partea lor și încearcă să găsească soluții optime astfel încât să întărească angajamentul dintre companie și angajați”, spune Cristina Paveliu, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain din România.
Noua campanie de employer branding implică angajații din întreaga lume şi reprezintă o imagine concretă a experienţei echipelor Saint-Gobain în ceea ce priveşte diversitatea afacerilor, oportunităţi de carieră şi experienţe pe care compania le oferă angajaţilor săi.
„La nivel global, Saint-Gobain angajează în fiecare an peste 28.000 de oameni. Prin intermediul acestei campanii vrem să demonstrăm faptul că grupul este și mai orientat către dezvoltarea profesională a individului şi punem accent pe caracterul unic al persoanelor. Generaţia noastră se schimbă într-un ritm alert, iar compania trebuie să ţină pasul cu cele mai noi tendinţe şi tehnologii pentru a evolua. Prin urmare, este important să sprijinim şi să acordăm o atenție personalizată angajaților pentru dezvoltarea carierei lor”, spune Claire Pedini, vicepreşedinte responsabil de Resurse Umane de la Saint-Gobain.
Pentru a susţine lansarea proiectului “Invent yourself. Reshape the world”, Saint-Gobain organizează, la nivel global, în perioada 12-16 iunie 2017, o serie de sesiuni de comunicare online, mai exact, o experiență open-house unică în Social Media.
Sub conceptul “Saint-Gobain Live Journey”, timp de 5 zile, tineri angajaţi, studenţi, potenţiali candidați, parteneri de business sau pasionaţi de construcţii pot vedea ce înseamnă să faci parte din grupul Saint-Gobain prin intermediul unor sesiuni live pe Facebook, articole dedicate, video-uri şi alte materialele, toate reunite sub această platformă. Mai mult decât atât, o dată la trei ore, platforma www.saint-gobain-live.com este updatată cu articole scrise de angajaţi din întreaga lume. Din proiect fac parte ţări precum Statele Unite ale Americii, Brazilia, India, Franţa sau România.
Astfel, în perioada 12-16 iunie 2017, pe paginile de Facebook şi LinkedIn Saint-Gobain România vor fi uploadate peste 10 materiale scrise şi video-uri pentru a susţine această inițiativă. Mai mult decât atât, vineri, 16 iunie, la ora 15:00 echipa Saint-Gobain Glass va realiza o transmisie live pe pagina de Facebook din fabrica de sticlă de la Călăraşi.
Detalii despre noua campanie se pot găsi şi pe site-ul local al companiei: https://saint-gobain.ro/cariere/despre_noi. O carieră la Saint-Gobain înseamnă:
• Un angajament pentru bunăstare și durabilitate
• Un mediu întreprinzător și inovator
• Investiție în dezvoltarea angajațiilor, aspect pe care îl dovedim în fiecare zi
• Dezvoltare profesională continuă.