Saint-Gobain lansează propriul Serious Game, un joc online conceput pentru smartphone-uri și tablete, care permite jucătorilor să exploreze diversele zone de business ale Grupului, precum Industria 4.0, Distribuția, Cercetarea și Dezvoltarea.
Participanții vor fi provocați să gestioneze situații tipice procesului de recrutare, dar și să își testeze capabilitățile de jucători.
Jocul îmbină explorarea mediilor de business ale Grupului Saint-Gobain cu lumea jocurilor online. Prin această nouă experiență captivantă menită să atragă noi talente, să promoveze recrutarea și să motiveze atât potențialii candidați, cât și pe toți angajații, Saint-Gobain își afirmă unicitatea în calitate de angajator.
Destinat utilizării la nivel global, jocul BRAIN (www.saint-gobain.brain-thegame.com/ro) este disponibil în engleză, franceză și poloneză.
SAINT-GOBAIN BRAIN are menirea de a încuraja parteneriatul cu organizațiile de caritate locale, susținute de Fundația Saint-Gobain, dar și alte cauze ad-hoc care necesită fonduri de urgență. De fiecare dată când jocul este accesat, este afișat un contor care permite realizarea unei donații. Când suma donată ajunge la 5.000 EUR, suma este transferată către organizația caritabilă selectată. Pentru lansarea la nivel local, Saint-Gobain România a ales Asociația Habitat for Humanity România.
“Desemnat pentru al cincilea an consecutiv “Angajator de Top” la nivel global și pentru cel de-al patrulea an la nivel local, Grupul Saint-Gobain își consolidează această poziție printr-o modalitate extrem de inovatoare: un joc experimental care să îi provoace pe angajații companiei, facilitând în același timp descoperirea de noi talente. Acest demers face parte dintr-o strategie amplă, ce presupune o perspectivă de recrutare a talentelor mai informală și mai deschisă, pentru a aduce în echipele noastre noi colegi cu personalități care să se ralieze valorilor și atitudinilor Saint-Gobain.”, declară Smărăndița Schnel, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain în România.