Pornind cu ultima campanie locala, L’ámore di caffé , renumitul brand de espressoare SAECO dezvaluie povestea durabilitatii produselor si a cafelei pe piata din Romania.
Odata cu lansarea acestei campanii, SAECO declara ca reuseste sa construiasca o relatie mult mai puternica cu consumatorii, bazata pe expertiza, tehnologie si eficienta. Campania L’ámore di caffé s-a desfasurat in perioada 15 noiembrie – 15 februarie 2013, incluzand si momentul lansarii paginii de Facebook SAECO Romania.
”Cresterea notorietatii brandului SAECO a venit odata cu preluarea fabricii de espressoare automate din Orastie. De atunci si pana acum fabrica din Romania ramane strategica pentru divizia noastra de consumer lifestyle, iar interesul consumatorilor este din ce in ce mai mare. Campania L’ámore di caffé a redeschis cartea SAECO intr-un fel diferit fata de pana acum, printr-o abordare ce comunica valorile si pozitionarea brandului intr-o maniera relevanta. Rezultatele s-au vazut si in vanzari – o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut” declara Andreja Turk, Marketing Manager Coffee South East Europe.
Patricia Arbanas, Accound Director, Geometry Global completeaza:
„A fost prima campanie dezvoltata de echipa noastra pentru SAECO la care s-a lucrat cu mult entuziasm si placere! Campania s-a concentrat pe cele doua touchpoint-uri cu cea mai mare greutate in procesul decizional de cumparare, respectiv online si in store. In ambele contexte, un rol esential in succesul campaniei l-a avut modalitatea de a imbina mesajul rational, promotional, de garantie extinsa, cu personalitatea brandului, pastrand acelasi tone of voice premium. Creatia a venit cu o solutie extrem de buna care a fost aprobata aproape pe loc, iar obiectivele de business au fost depasite”.
L’ámore di caffé este prima campanie SAECO desfasurata atat instore cat si in mediul online, pe site-ul dedicat campaniei www.espressosaeco.ro si pe pagina de Facebook Saeco Romania.
Pe pagina de facebook a fost dezvoltata aplicatia lacatul L’amore di caffé unde vizitatorii puteau inchide virtual un lacat impreuna cu o persoana draga si aveau sansa de a castiga o excursie la Roma. Astfel, castigatorul va ajunge sa inchida un lacat adevarat pe Podul Milvius. Premiile zilnice au constat in seturi de cesti L’amore di caffé oferite timp de o luna. Pagina de facebook a crescut de la 0 la 17.000 de fani pe perioada campaniei, la final fiind incorporata in pagina globala de facebook a SAECO. Website-ul dedicat a avut un total de aproape 36.000 de vizite dintre care peste 30.000 unici in cele doua luni si jumatate de campanie.
Atat creatia, cat si partea de implementare a campaniei au fost realizate de agentia Geometry Global.
Echipele care au realizat aceasta campanie:
SAECO Romania
Andreja Turk (Coffee Marketing Manager Southeast Europe), Andra Barchi (Digital Manager), Alexandra Manea (Marketing Assistant South East Europe).
Geometry Global
Mihai Fetcu (Creative Director), Patricia Arbanas (Account Director), Diana Serban (Account Executive), Radu Glont (New Business Director), Alina Varlanuta (Senior Copywriter), Bianca Albu (Senior Art Director), Costina Dinulescu (Senior Art Director), Vlad Gheorghiu (Senior Art Director), Mihai Sava (DTP), Madalina Paraschiv (Digital Account Manager) , Marina Cordun (Senior Copywriter), Alina Buzatu (Head of Planning), Ionut Iacobache (Production and Incentives Manager).
Despre SAECO:
In 1985 legendara pasiune italiana pentru cafféa s-a concretizat in Gaggio Montano cand a fost creat primul espressor automat, de catre celebra echipa de ingineri Saeco. In sfarait, un espresso italian autentic putea fi facut apasand un singur buton. In ultimii 25 de ani SAECO a continuat sa isi consolideze renumele de inovatori ai caffélei, crescand de la o companie mica la o multinationala. A reuait aceasta performanta fiind uniti de o misiune: in cautarea perfectiunii.
Despre GEOMETRY GLOBAL
Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand, livrand marketing de brand sub o filozofie unica: ”Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor, transformand tehnici de comunicare relevante si idei creative in conductori eficienti si profitabili pentru cresterea business-ului. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite. Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com.
Printre conturile aflate in portofoliul agentiei din Romania se numara: British American Tobacco, ASIROM, Opel, GlakoSmithKline, Pernod Ricard, Wrigley, Ponderas, Emirates, PHILIPS, Tchibo, eMag, New Yorker.