din portofoliul Grupului RTC si cea mai noua optiune de lifestyle de pe piata
Rafar, Divizia de Fashion a Grupului RTC, lanseaza in Romania o noua franciza de haine si accesorii: brand-ul portughez Sacoor Brothers, cu un concept absoult uimitor pe piata din Romania.
„Ne diversificam portofoliul de branduri reunite sub umbrela diviziei Rafar pentru a oferi alegeri de stil tuturor categoriilor de consumatori. Sacoor Brothers se alatura Debenhams, Olsen, si Mandarina Duck. Este un brand pe care cei care apreciaza eleganta il vor iubi, pentru ca, pe langa colectiile de fashion masculin si feminin care urmaresc ultimele tendinte si internationale, Sacoor Brothers aduce servicii exclusive si exclusiviste, in premiera in Romania: fashion cu atmosfera de muzica live la pianul din magazin, servcicii de tailoring, espresso sau presa zilnica de business si lifestyle.” declara Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.
In ceea ce priveste strategia de dezvoltare in Romania, Sacoor Brothers va fi prezent in urmatorii ani in marile orase, urmand sa fie deschise in medie doua magazine in fiecare an, atat in Bucuresti cat si in orasele cu potential economic si unde piata regionala permite.
„In Romania Sacoor Brothers opereaza prin partenerul nostru de afaceri, RTC Holding, care este capabil sa ne garanteze succesul si dezvoltarea brandului. In alte tari Sacoor Brothers lucreaza individual, insa pentru piata romaneasca un parteneriat cu un jucator important pe piata a fost cea mai buna alegere” declara Moez Sacoor, Membru in Comitetul Executiv al Sacoor Brothers.
Primul magazin Sacoor Brothers deschis in Romania este situat la etajul 1 al centrului comercial Baneasa Shopping City, are o suprafata de 330 mp si a insemnat o investie de peste un milion si jumatate de euro.
Conceptul Sacoor Brothers
Spatiul este amenajat dupa un concept definit de atentia pentru detaliile care diferentiaza fiecare experienta de shopping.
Atmosfera unica de eleganta si distinctie a locatiei este sustinuta de decorul clasic, canapelele din piele pe care clientii se pot relaxa servind un espresso, si acordurile de muzica simfonica, jazz si clasica ale pianului.
Clientii Sacoor Brothers sunt persoane sofisticate, cu un stil definit de calitate si eleganta, dar si de ultimele tendinte ale modei, interpretate intr-o maniera clasica. Liniile vestimentare prezentate se adreseaza femeilor si barbatilor cu varsta intre 20 si 45 ani, din mediul urban si cu venituri medii si peste medie.
Afacerea Sacoor Brothers este una de familie, in care atmosfera si apropierea de consumator sunt elemente esentiale.
Despre Sacoor Brothers
Sacoor Brothers este o companie cu 18 ani experienta pe piata de retail fashion din Portugalia. In anul 2007, prin strategia de extindere a vizat iesirea de pe piata portugheza, in prezent avand magazine in Emiratele Arabe, Oman, Bahrain si Spania. Pe segmantele de piata pe care este pozitionat, Sacoor Brothers si-a castigat notorietatea definind noi tendinte si aducand permanent prospetime prin produsele sale.
La nivel mondial, imaginea brandului Sacoor Brothers este sustinuta, pentru sezonul de primavara – vara 2008 de actorii din serialul CSI Miami si echipa FC Barcelona.
Despre Rafar
In 2007, Rafar, divizia fashion a Grupului RTC, a lansat pe piata din Romania brandul britanic Debenhams, oferind romanilor, in aprilie 2007, cel mai mare magazin fashion din tara (Debenhams – Bucuresti Mall) respectiv, din noiembrie 2007, cel mai mare spatiu de shopping de moda din zona de Vest a tarii (Debenhams – Polus Center), in Cluj Napoca.
Prin deschiderea in iunie 2008 a Debenhams in Constanta (Debenhams –City Park) spatiul total de vanzare insumeaza in prezent peste 5500 mp.
In 2008, Rafar si-a completat portofoliul de branduri fashion prin Olsen (martie), Mandarina Duck (aprilie) si Sacoor Brothers (iunie). Pentru anul in curs, divizia fashion a Grupului RTC estimeaza o cifra de afaceri de 11 milioane de euro, cu o crestere de peste de 80% fata de 2007.
{mosloadposition user10}