Sabina Iosub, realizatoarea emisiunii „Previziunile zilei”, de la Antena 3, a participat la cel mai de prestigiu festival de publicitate, Cannes Lions, experienţă pe care o descrie „luxul creativităţii”.
„Ce înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, preţuri mari… Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două: creativitate şi implicare. Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună minţile care înnebunesc minţile şi golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes, timp de o săptămână, 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creaţii ale minţilor lor (…). Începând de anul acesta, pentru mine Cannes înseamnă luxul creativităţii”, a mărturisit Sabina.
Realizatoarea Antena 3 a participat la numeroase seminarii susţinute de nume cunoscute din lumea muzicii, filmului şi a mediei, implicate în diverse campanii sociale. Bono a electrizat o sală cu mii de oameni fără să scoată o notă muzicală, vorbind despre RED, campania prin care îi ajută pe bolnavii de SIDA, în timp ce Sarah Jessica Parker a povestit nu despre moda din Manhattan, ci despre cum se luptă ca arta să revină în viaţa oamenilor, reintroducând-o în şcoli. Jared Leto, spune Sabina Iosub, este un model de „implicare sociala, inspiraţie şi creativitate”.