Fanii brandcomediei „Eduard, fermier urban”, produsă pentru Edenia Foods, au avut parte de o surpriză în plină izolare. Mai precis, trei noi episoade speciale, produse exclusiv #ladistanță, dar #maiaproapecaoricând.
Eduard s-a întors. De data aceasta, izolat urban. După ce în primul sezon a pierdut tot ce avea mai de preț (din cauza obsesiei pentru cultivarea propriilor legume), acum va face totul să recâștige măcar inima Georgianei, fosta lui iubită. Însă limitele auto-izolării nu-l împiedică în planurile sale. Creativ și ambițios, Eduard găsește soluții pentru orice, fie că vorbim despre masa de Paște cu cei dragi, antrenamentul de acasă pentru un corp perfect sau rețete pentru creșterea serotoninei.
„Edenia ne-a provocat și de data asta să facem ceva ALTFEL, dar la fel de uman, util și bine primit ca mini-serialul de anul trecut. Așa că am dus povestea lui Eduard mai departe în trei episoade speciale în care aflăm cum să ne fie mai bine în izolare. Sunt informații serioase acolo, doar că într-o notă comică, pentru a ajunge mai ușor la toată lumea.
Nu suntem primii care spun că statul la distanță, alimentația și sportul ne ajută în perioada asta. Dar mă bucur că am putut face asta prin umor, pentru că nimic nu ne ajută psihicul mai tare ca o porție zdravănă de râs. Iar de spoturi cu viori și pian e deja plin.” (Teodora Ionică, Senior Copywriter Saatchi&Saatchi + The Geeks)
„Noile episoade cu Eduard, fost fermier urban, actual izolat urban, au fost pline de premiere: n-am mai făcut niciodată PPM sau fitting pe Zoom, dărămite o filmare cap-coadă. Până și editul tot pe Zoom l-am făcut. A fost challenging, dar parcă toată lumea a fost mai focusată decât la o filmare obișnuită. N-am avut catering sau props-uri care să-ți ia ochii, dar m-am distrat pe cinste la fiecare dublă.” (Andreea Moise, Senior Art-Director Saatchi&Saatchi + The Geeks)
„Credem că Eduard, în postura sa de fermier urban, a reușit, încă de la lansare, să ajungă la inimile multor români, contribuind nu numai cu bună dispoziție, dar și cu o mică „doză de știință” necesară în a informa corect consumatorii despre beneficiile categoriei de legume congelate. Aproape că am creat în rândul publicului așteptarea unei continuări a poveștii. Nu planificasem însă ca aceasta să vină atât de repede.
Dar, în noul context creat de pandemie și efectele ei, aflându-ne cu toții într-o nedorită izolare, am considerat că un dram de speranță și pozitivism este binevenit. Astfel, l-am reactivat pe Eduard, de acum ex-fermier urban, care, în noul său rol de izolat urban, ne arată cum să ne adaptăm și să avem grijă de noi și de cei dragi, rămânând focusați pe îndeplinirea viselor noastre.” (Oana Stîncel, Marketing Director Macromex)
Producția inedită, desfășurată integral pe ZOOM, a fost realizată cu ajutorul echipei Saga Film. Cele trei episoade speciale din mini-seria „Eduard, izolat urban” pot fi vizionate aici.
Echipa Saatchi&Saatchi + The Geeks
Bogdan Costin – Creative Director
Teodora Ionică – Senior Copywriter
Andreea Moise – Senior Art-director
Mădălina Stoica – Senior Account Manager
Simona Zglimbea – Account Manager
Ioana Brebu – Account Director
Echipa Edenia
Oana Stîncel – Marketing Director
Camelia Manoil – Senior Brand Manager
Ana Ocnaru – Communication & Digital Manager
Georgiana Modoran – Junior Brand Manager