De peste 20 de ani, Profi este alături de fiecare dintre noi, prin magazinele sale mereu aproape, ofertele diversificate și prețuri mici zi de zi. E magazinul de cartier care a fost martorul multor povești și care a evoluat alături de români, ținând cont de nevoile și dorințele acestora.
Astfel, sub noua poziționare de „simplitate”, Profi scoate acum în evidență conceptul de magazin „Noul Profi”. Este vorba despre magazine unde fiecare dintre noi poate găsi atât produsele cu care s-a obișnuit și pentru care venea în mod normal la Profi, cât și noutăți care ne fac viața mai simplă. Cum ar fi insula cu mâncare deja preparată, vitrina asistată cu noi sortimente de carne, brânzeturi și mezeluri, Raftul Vinarului cu o diversitate de vinuri organizate pe ocazii de consum și, nu în ultimul rând, cafeneaua FiiGO, locul de unde poți lua o cafea, un croissant, o felie de pizza sau un burger delicios, în drum spre casă.
„Totul a pornit de la un brief cu miză dublă: să facem o campanie de imagine despre evoluția brand-ului Profi în general, dar și despre noul concept de magazine în mod particular. Profi este retailer-ul cu cea mai mare rețea din categorie, cu peste 1550 de magazine în toată țara, dintre care multe au fost remodernizate sau sunt pe cale de a fi. Am ales, așadar, un unghi simplu din care să spunem o poveste umană, ușor de înțeles, care să fie atât despre Profi, cât și despre cel care privește reclama. O poveste despre trecutul Profi, prezentul care e în schimbare pentru mai bine și viitorul care se anunță și mai bun! Pe scurt, o poveste despre evoluție, în toate sensurile ei”, a declarat Miruna Antonescu, Head of Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
„Apreciem felul în care agenția a înțeles să povestească evoluția rețelei Profi prin imagini și sentimente pe care cei care ne frecventează magazinele le recunosc dintr-o privire, identificându-se cu ele”, declară Călin Costinaș, Director General Adjunct, Profi Rom Food. „Aceasta este frumoasa poveste a primilor noștri 20 de ani, iar prin noul Profi o scriem deja pe cea a succeselor din următorii 20”.
Campania are două părți componente – una emoțională și una funcțională – însă elementul central este reprezentat de spotul TV, care prezintă evoluția unei povești de dragoste în magazinul Profi. Cei doi protagoniști s-au cunoscut în 2000, la cumpărături în Profi, și continuă să vină în același magazin Profi în care s-au cunoscut, în prezent, acesta fiind schimbat în mai bine, numărându-se printre magazinele Profi remodelate. Practic, putem vedea că magazinul a evoluat odată cu ei și a ținut întotdeauna pasul cu nevoile lor.
Componenta funcțională a campaniei prezintă beneficiile noului concept de magazine Profi prin intermediul aceluiași cuplu aflat în prezent, la cumpărături, bucurându-se rând pe rând de toate noutățile, în cinci spoturi scurte, de câte 10 secunde fiecare.
„În primul rând, ne-am dorit ca această campanie să creeze o legătură emoțională între consumator și Profi (magazinul din proximitate, încă din anul 2000). Muzica a avut un rol imens în asta. Am căutat o melodie care să teleporteze consumatorul direct în trecut, să apese butonul nostalgiei și să-l aducă încet-încet în prezent, pentru a-i prezenta rând pe rând surprizele din noile magazine Profi. Pentru că oamenii primesc și rețin mai ușor mesajele funcționale ale brand-ului dacă acestea vin pe un fond puternic emoționant”, a explicat Teodora Ionică, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Campania este promovată integrat în TV, digital și social media. Regia spoturilor TV este semnată de Goran Mihailov, iar de producție s-au ocupat cei de la Studioset.
Echipa Profi România
Pawel Musial – CEO
Călin Costinaș – Deputy CEO
Marta Królikowska – Marketing & Business Development Consultant
Valentin Cristescu – Marketing Manager
Corina Bădișor – Digital & Loyalty Manager
Gabriel Pâslaru – PR Manager
Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks
Vlad Petre – Managing Director
Miruna Antonescu – Head of Planning
Bogdan Costin – Creative Director
Teodora Ionică – Group Creative Director
Andreea Moise – Senior Art Director
Simona Sava – Copywriter
Miruna Săndulescu – Account Manager
Monica Grecu – Senior Account Executive
Camelia Efrimov – A/V Production Lead
Echipa Spark Foundry
Daniela Eustafievici – Digital Client Lead
Gabriel Țugulan – Digital Media Planner
Adrian Pătărlageanu – Client Lead