Saatchi & Saatchi a dezvoltat campania de comunicare offline pentru noua gamă de iaurturi premium cu fructe, Yoplait Fruit Extreme.
Agenţia a dezvoltat designul ambalajelor pentru cele trei arome disponibile: căpşuni, fructe de pădure şi ananas, precum şi campania de comunicare offline a noii game – spot TV, outdoor, print, in-store.
Conceptul campaniei ilustrează cum Yoplait Fruit Extreme oferă o experienţă a fructelor nemaîntâlnită, având cel mai mare conţinut de fructe existent într-un iaurt.
“Yoplait Fruit Extreme este iaurtul cu cea mai mare cantitate de fruct de pe piaţă. Pentru a comunica acest lucru am ilustrat cantitatea de fruct creând personajul Fruit Kong.
Sloganul Monstruos de fructos! rezumă atributele produsului într-un mod jucăuş, uşor de memorat”, explică creativii Saatchi & Saatchi.
Spotul TV a fost filmat în Lisabona la sfârşitul lunii ianuarie cu un regizor portughez. Post-producţia spotului TV a necesitat un proces complex care a durat peste 3 luni şi a fost facută la Paris.
"Suntem încântaţi de rezultatul acestui proiect “gigant”, remarcabil în contextul publicităţii locale actuale. Vreau să mulţumesc cu sinceritate reprezentanţilor Tnuva care au crezut şi ne-au susţinut ideea şi au îmbrăţişat-o cu pasiune şi răbdare", declară Jorg Riommi, Director de Creaţie Saatchi & Saatchi.
„Yoplait îşi surprinde din nou consumatorii, de aceasta dată cu o dublă inovaţie: de produs – prin gama Fruit Extreme ce oferă experienţa unică a bucaţilor mari de fructe în iaurt cremos răcoritor; şi de comunicare – prin Fruit Kong, personajul ce dramatizează foarte bine beneficiile acestei game” – spune Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva România.
Echipa Saatchi & Saatchi care a lucrat la campanie este formată din: Alexandra Ivan – Group Account Director, Liana Petraşcu – Account Manager, Ruxandra Stoicescu – Senior Account Manager, Jorg Riommi- Director de Creaţie, Ionuţ Vlad – Art director, Andreea Bagita – copywriter, Manager Producţie- Monica Garbur, Sunet: Chainsaw Audio, Casa de producţie: Saga Film, Producători: Alex Teodorescu şi Raluca Mateescu, Post-producţie – Chainsaw Europe, Editor post-producţie – Mihai Codleanu.
Echipa Tnuva care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Adriana Ionescu- Marketing Director, Mihaela Băbeanu – Senior Brand Manager, Angelica Oltean – Junior Brand Manager, Laura Matei – Research & Brand Manager.
SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade, care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiasi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se număra: Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.