Centrade Saatchi & Saatchi România a ajuns pe shortlist-ul a trei categorii, în cadrul celei de-a nouăsprezecea ediţii a festivalului international de publicitate Golden Drum.
Campania “Repetition”, dezvoltată pentru Asociaţia pentru Ajutorarea Copiilor Autişti din România Horia Moţoi, a intrat pe lista scurtă la două categorii: New or Innovative şi Integrated communication campaigns, în timp ce „Motivational GPS / 300”, „Motivational GPS / Braveheart” şi „Motivational GPS / Gladiator”, dezvoltate pentru Toyota, se află pe lista scurtă din categoria Radio.
Ideea creativă a campaniei „Repetition” a pornit de la faptul că părinţii unui copil care suferă de autism sunt la fel de afectaţi ca şi copilul. Horia Moţoi, o organizaţie românească non-profit, a utilizat o tehnică terapeutică bazată pe repetiţie, intitulată ABA. În 2 aprilie, de Ziua Mondială a Autismului, Saatchi & Saatchi a determinat canalele media importante – TV, radio şi presă, să se implice şi să repete, de câteva ori, discursul lor obişnuit. Mesajul campaniei a fost, astfel, livrat: „Părinţii unui copil autist repetă un cuvânt de o mie de ori, până când copilul îl înţelege.”
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Group Creative Director), Marius Tianu (Senior Copywriter), Bogdan Vintilă, Vlad Giogu (Art Director), Loredana Bârlă, Andrei Nica (Copywriter), Carmen Bardă (Group Account Director), Ioana Hurdubelea (Account Manager).
Campania „Motivational GPS”, cu execuţiile 300, Braveheart şi Gladiator, dezvoltată pentru Toyota, a fost creată pentru a comunica o nouă trăsătură a modelului Land Cruiser V8, respectiv sistemul de navigaţie Touch Pro. Poziţionat deja ca regele tuturor drumurilor, modelul Toyota Land Cruiser V8 a adăugat un sistem de navigaţie de top, menit să ofere şi mai multă încredere conducătorului auto. Ideea agenţiei a fost de a personaliza vocea sistemului cu trei voci cunoscute din filme de succes: Leonidas din 300, Maximus din Gladiatorul şi William Wallace din Braveheart.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Group Creative Director), Andrei Nica (Copywriter), Ema Spirache / Corina Bratu (Account Director / Manager), Alexandra Ivan (Group Account Director).
Festivalul internaţional de publicitate Golden Drum, ajuns la cea de-a nouăsprezecea ediţie, are loc în perioada 2-5 octombrie 2012, în Portoroz, Slovenia.
Competitia este structurata pe categoriile Single Channel şi Multi Channel, iar la această ediţie au fost adăugate subcategoriile H. Mobile (Single Channel) si T.Mobile Campaigns (Multi Channel), precum şi the Tartini Award, pentru cea mai bună agenţie independentă la Golden Drum Festival.
SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiasi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se număra: P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers, OLAY), Raiffeisen Bank, Toyota Romania, Kraft Foods Romania (Milka), Intersnack (Chio), Edenia, Rose Mary, Wembley Dry Gin, Stalinskaya, United Way Romania, Enel Romania.