Saatchi & Saatchi Romania se afla in fruntea short-list-ului festivalului de publicitate de la Portoroz cu zece nominalizari: patru pentru brandul Ariel (Procter&Gamble), trei pentru brandul Head&Shoulders (Procter&Gamble), la categoria Press şi alte trei pentru Head&Shoulders la categoria Outdoor. Saatchi & Saatchi este si singura agentie romaneasca nominalizata cu sapte lucrari in cadrul aceleiasi categorii (Press), unde Romania conduce detasat, cu 19 lucrari selectate.
“Ma bucura faptul ca Romania are cei mai multi finalisti la Golden Drum si mai ales ca Saatchi&Saatchi are cele mai multe lucrari nominalizate. Aceasta realizare este dovada ca abordarea noastra este cea potrivita si speram ca pe viitor sa inregistram si alte victorii”, a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi Romania.
In cadrul categoriei Press, Saatchi&Saatchi a fost nominalizata pentru lucrarile Ketchup” – Ariel, „Mustard” – Ariel, „Hot Chocolate” – Ariel, „Grass” – Ariel, „1961 Man” – Head & Shoulders , „1961 Woman” – Head & Shoulders si „1961 Boy” – Head & Shoulders.
Pentru categoria Outdoor, Saatchi&Saatchi este finalista cu lucrarile „1961 Man” – Head & Shoulders, „1961 Woman” – Head & Shoulders si „1961 Boy” – Head & Shoulders.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director); Nick Hine (Creative Director); Daniela Nedelschi (Art Director); Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie).
Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de: Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors), Jorg Riommi, (Copywriter).
{mosloadposition user10}