din cadrul Campaniei Nationale Ursus din sezonul de vara 2015
În urma licitaţiei organizate de URSUS Breweries la începutul acestei luni, agenţia Saatchi & Saatchi România a câştigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor pentru trade-ul tradiţional şi modern din cadrul campaniei URSUS din această vară.
Aflată sub platforma “Seara URSUS”, campania are ca misiune în acest an susţinerea activă a ieşirilor cu prietenii.
Prin licitaţia câştigată, agenţia Saatchi & Saatchi România marchează începutul colaborării cu unul dintre cei mai mari producători de bere din România.
“Campania de vara Ursus este printre cele mai importante campanii pentru noi şi ne bucurăm să avem alături un partener valoros împreună cu care vom dezvolta în continuare URSUS, cea mai iubită marcă din segmentul premium.” – Cristina David, Trade Marketing Category Manager – URSUS Breweries România
“Este o mare plăcere să lucrăm cu echipa URSUS. Câştigarea pitch-ului URSUS ne dă încredere că eforturile şi calitatea muncii noastre sunt apreciate la justa valoare”. – Radu Luca, Managing Director – Saatchi & Saatchi România