Centrade Saatchi & Saatchi România a fost premiată cu un Silver Drum la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum pentru execuţia Braveheart din campania „Motivational GPS”, realizată pentru clientul Toyota. Aceasta s-a aflat pe shortlist în categoria Radio, alături de celelalte două execuţii din campanie, 300 şi Gladiator.
Lucrările shortlistate la festivalul de publicitate au fost concepute pentru a comunica o noul sistemul de navigaţie Touch Pro al Land Cruiser V8. Poziţionat deja ca regele tuturor drumurilor, modelul Toyota Land Cruiser V8 a adăugat un sistem de navigaţie de top, menit să ofere şi mai multă încredere conducătorului auto. Ideea Saatchi & Saatchi a fost de a personaliza vocea sistemului cu trei voci cunoscute din filme de succes: Leonidas din 300, Maximus din Gladiatorul şi William Wallace din Braveheart.
„Ne bucură acest premiu cu atât mai mult cu cât răsplăteşte colaborarea noastră îndelungată cu Toyota, dar mai ales ideile creative. Un bărbat puternic, chiar şi atunci când greşeşte drumul, nu va recunoaşte că are nevoie de indicaţii. Noi ştim însă că, dacă e suficient de motivat, va face tot posibilul să nu mai greşească. Or, ce motivaţie mai bună puteam găsi, dacă nu modelele bărbăteşti de impact în istorie, care să ne transmită mesajul, cu atât mai mult cu cât industria de cinema a fost atât de generoasă încât să îi promoveze? Este una dintre ideile cu care ne mândrim, iar premiul acesta îi recunoaşte valoarea", a declarat Johan Ohlson, Executive Creative Director Saatchi & Saatchi.
„Land Cruiser este «king of all roads», un produs dedicat celor puternici, care merită o comunicare atât de curajoasă. Ne bucurăm că echipa Saatchi & Saatchi a înţeles atât de bine esenţa acestui brand şi a creat această campanie radio demnă de el. Premiul acesta demonstrează încă o dată parteneriatul nostru de excepţie”, a declarat George Kyriazis, Director General Toyota România.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Group Creative Director), Andrei Nica (Copywriter), Ema Spirache / Corina Bratu (Account Director / Manager), Alexandra Ivan (Group Account Director).
Saatchi & Saatchi a ajuns pe shortlist-ul a trei categorii, în cadrul celei de-a nouăsprezecea ediţii a festivalului international de publicitate Golden Drum. Pe lângă cele trei intrări pe shortlistul Radio, campania “Repetition”, dezvoltată pentru Asociaţia pentru Ajutorarea Copiilor Autişti din România Horia Moţoi, a intrat pe lista scurtă la două categorii: New or innovative şi Integrated communication campaigns.
Cea de-a nouăsprezecea ediţie a festivalului internaţional de publicitate Golden Drum, a avut loc în perioada 2-5 octombrie 2012, în Portoroz, Slovenia.