Saatchi & Saatchi anunţă separarea diviziei de Public Relations şi înfiinţarea unei agenţii de sine stătătoare sub numele de Saatchi & Saatchi Public Relations. Portofoliul de clienţi total separat, maturizarea pieţei de PR şi deschiderea spre spaţiul digital, dar şi dezvoltarea echipei au făcut ca decizia să fie una necesară şi firească. Procesul de înfiinţare al Saatchi & Satchi PR va presupune mai multe etape, primii paşi constând în desprinderea de agenţia-mama şi afilierea la o reţea internaţională.
“Mă bucur că încă una din diviziile noastre porneşte la drum pe cont propriu. Incerc acelaşi sentiment ca atunci când îţi priveşti copilul matur că se descurcă independent de tine. Noua companie aduce un suflu nou atât din punct de vedere al clienţilor caştigaţi recent cât şi din punct de vedere al consultanţilor deosebit de valoroşi adăugaţi echipei” a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.
Saatchi & Saatchi PR are în prezent o echipă de 8 consultanţi interni, 5 externi şi 12 clienţi permanenţi: Gaz de France, P&G, Spar, Librecht & Wood, Sabon, Palmers, BPP, United Way, Pay Point, Bunge, Fulbright, Agenţia pentru Strategii Guvernamentale.
Agenţia va pune accent pe comunicarea creativă şi multidirecţională, cu focus pe consumator, precum şi pe digital PR, având avantajul prezenţei unei companii specializate pe servicii digitale în cadrul grupului Saatchi & Saatchi.
Saatchi & Saatchi PR are expertiză demonstrată pe influencers relations, comunicare instituţională, management de criză şi studii de caz cu rezultate demonstrate în toate campaniile de PR implementate până în prezent. Agenţia deţine un instrument unic de măsurare în piaţă, care combină două softuri media şi trei intrumente specifice de măsurare de PR, permiţând validarea şi evaluarea rezultatelor proiectate în strategia iniţială.
“Separarea de agenţia – mamă face ca planurile de dezvoltare să fie şi mai ambiţioase. De la începutul anului ne-am concentrat eforturile pe new business şi consolidarea echipei, iar rezultatele încep să se vadă. Am adăugat cinci clienţi importanţi în prima jumatate a anului şi estimăm o cifra de afaceri de 600 – 800,000 euro până la sfârşitul lui 2008, prin creşterea cu cel puţin 20% faţă de anul trecut.” a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR.
Domeniile de expertiză ale Saatchi & Saatchi Public Relations sunt: media & audience relations, comunicare internă, marketing commmunication, corporate communication, financial communication, comunicare de criză, issues management, managementul reputaţiei şi influencers relations.
Saatchi & Saatchi Public Relations va avea în continuare legături cu agenţia-mamă, beneficiind de competenţele de creaţie, strategie, digital, media şi producţie ale acesteia.
Pentru viitor, Saatchi & Saatchi Public Relations îsi propune realizarea de campanii neconvenţionale, participarea la festivalurile de profil şi afilierea la o reţea internaţională.
{mosloadposition user10}