Saatchi & Saatchi PR a câștigat contul dezvoltatorului imobiliar Anchor Grup, companie ce deține primele două mall-uri construite în București, Plaza România și București Mall. Agenția se va ocupa de conceperea, dezvoltarea, coordonarea și implementarea campaniilor de comunicare pentru cele două mall-uri. Saatchi & Saatchi PR va coordona activitățile de comunicare ale Anchor Grup, oferind servicii integrate de comunicare ce includ strategia de relații publice si social media a celor două branduri.
„Creativitatea și experiența în domeniu au reprezentat motivele pentru care am ales să lucrăm cu Saatchi & Saatchi PR. În ceea ce privește așteptările noastre, agenția ne-a oferit soluții eficiente, venind cu idei creative de comunicare pentru Anchor Grup și demonstrând înțelegerea pieței. Sperăm ca acest parteneriat să conducă la rezultate peste așteptări și la o comunicare eficientă cu publicul nostru”, a declarat Răzvan Gaiță, Manager General Anchor Group.
„Ne bucurăm că avem ocazia să ne folosim experiența în retail și real-estate pentru a consolida și crea o nouă percepție pentru pionerii pieței mall-urilor din România. Suntem încrezători că entuziasmul și expertiza de comunicare a echipei își vor spune cuvântul prin plasarea celor două mall-uri în topul preferințelor bucureștenilor”, a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR.
Saatchi & Saatchi PR a demarat campania de aniversare a 14 ani de la deschiderea București Mall printr-o activare promoțională numită „Buletin de București Mall”. Vizitatorii București Mall sunt invitați să își facă acte de identitate simbolice pe baza cărora vor beneficia de reduceri speciale exclusiv în magazinele din Bucuresti Mall. În același timp, pe pagina de Facebook, fanii sunt invitați să împărtășească amintirile din 1999, când se deschidea primul mall din Romania, folosind aplicația „Mall-ancholia”:
{mosloadposition user9}