In urma celor zece nominalizari, Saatchi&Saatchi Romania a castigat patru premii la festivalul de publicitate de la Portoroz, clasandu-se pe locul al treilea in topul agentiilor din regiune. La festival au participat peste 400 de agentii reprezentand 35 de tari.
Cu un total de 10 nominalizari, un Grand Prix, un aur si un argint, Saatchi&Saatchi este cea mai premiata agentie din Romania la editia din acest an, devansand contracandidatele si reusind clasarea pe pozitia a treia in topul agentiilor participante la festival. Cele patru premii castigate de agentia Saatchi&Saatchi Romania sunt: marele premiu al festivalului (Golden Drum Grand Prix) la categoria Presa pentru campania „Since 1961” pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania „Ariel Unsewed stains”, in aceeasi categorie, argintul pentru campania „Since 1961” la categoria Outdoor si premiul „Client of the Year” pentru Procter&Gamble.
„Suntem extrem de incantati si mandri de rezultat. Faptul ca ne-am clasat pe locul al treilea intr-o astfel de competitie ne motiveaza, mai ales ca stim ca putem sa facem mult mai mult”, a spus Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi Romania.
„ Acest rezultat a venit dupa doar un an in care Daniela Nedelschi, Nick Hine si cu mine am lucrat impreuna. Este o realizare foarte importanta si satisfactia este pe masura, dar este totodata rezultatul eforturilor depuse, pasiunii, increderii si faptului ca nu renuntam niciodata.
Premiul acordat Procter&Gamble pentru „Cel mai bun client” in categoria „Produse de menaj” ne arata cum relatia stransa agentie-client si dorinta de a materializa cele mai bune idei creative pot aduce rezultate excelente si satisfactii pe masura efortului.
Este rezultatul grozav al unui an de munca grea si cu totii la Saatchi&Saatchi suntem mandri de realizarea noastra.
Urmatorul nostru obiectiv este sa aducem primul Cannes Gold Lion in Romania la editia de anul viitor. Si am inceput deja sa lucram la asta…”, a declarat Jorg Riommi, Deputy Creative Director, Saatchi&Saatchi Romania.
In cadrul categoriei Press, Saatchi&Saatchi a fost nominalizata pentru lucrarile Ketchup” – Ariel, „Mustard” – Ariel, „Hot Chocolate” – Ariel, „Grass” – Ariel, „1961 Man” – Head & Shoulders , „1961 Woman” – Head & Shoulders si „1961 Boy” – Head & Shoulders.
Pentru categoria Outdoor, Saatchi&Saatchi este finalista cu lucrarile „1961 Man” – Head & Shoulders, „1961 Woman” – Head & Shoulders si „1961 Boy” – Head & Shoulders.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director); Nick Hine (Creative Director); Daniela Nedelschi (Art Director); Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie).
Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de: Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors), Jorg Riommi, (Copywriter).
{mosloadposition user10}