Saatchi & Saatchi România este singura agenţie românească premiată la festivalul internaţional de publicitate New York Festival 2008. Luni, 30 iunie, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor competiţiei International Advertising Awards unde Saatchi & Saatchi a câştigat bronzul la categoria Print.
Lucrările câştigătoare la New York Festivals fac parte din campania “1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy” realizată pentru Head & Shoulders. Pe lângă campania premiată cu bronz, Saatchi & Saatchi are şi o lucrare câştigătoare a unui certificat de finalist tot în cadrul categoriei Print pentru campania “Asterisk”, realizată pentru Saprosan. Ambele campanii au fost premiate şi la Méribel Ad Festival 2007, unde Saatchi & Saatchi a câştigat la secţiunea Outdoor premiul din cadrul categoriei Beauty/Toiletries/Health cu campania "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" realizată pentru Procter& Gamble (Head&Shoulders), iar "Asterisk" a câştigat la secţiunea "Press Cristal Winners".
“Suntem extrem de fericiţi că am câştigat acest premiu într-un festival internaţional prestigios ca cel de la New York. Acest premiu este important şi pentru că arată lumii potenţialul pieţei româneşti şi oportunităţile care apar într-o astfel de piaţă aflată în plină evoluţie, un context în care practic se poate întâmpla orice. Dorim să mulţumim clientului P&G (Head & Shoulders) pentru viziunea sa şi pentru decizia de a produce o campanie atât de diferită, complexă şi curajoasă.”, declară Daniela Nedelschi şi Jorg Riommi, Deputy Creative Directors Saatchi & Saatchi România.
Jorg Riommi adaugă: “Printul pentru Saprosan este de asemenea o realizare foarte importantă pentru că aduce o soluţie "de sinteză" într-un segment mai curând aglomerat vizual – eu sunt foarte ataşat de acest print, poate şi pentru că este prima lucrare pe care am produs-o în România.”
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei Head&Shoulders cu execuţiile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" este formată din : Nick Hine, Creative Director; Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, Art Directors; Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, copywriteri iar la succesul campaniei "Asterisk" au contribuit: Nick Hine, Creative Director; Arturo Vittorioso, Art Director; Jorg Riommi, Copywriter.
{mosloadposition user10}