Două campanii semnate de Saatchi Creative Hub au fost premiate în cadrul Galei IAB MIXX Awards 2023. Astfel, campania Buy a Hospital dezvoltată pentru Asociația Dăruiește Viață a obținut premiul din categoria Non-profit / Corporate Social Responsibility Campaign, în timp ce campania Ambrosia Fly Away realizată pentru Vola.ro a obținut premiul categoriei Most Effective Campaign, primind totodată și marele premiu, Grand MIXX Award 2023.
Inițiativa Ambrosia Fly Away, primul data tool de calcul a intensității polenului de ambrozie din București, a afișat utilizatorilor o prognoză detaliată pe zile, pentru următoarele două săptămâni, în funcție de zona de interes din București. De asemenea, a pus la dispoziția utilizatorilor recomandări de destinații din Europa unde nivelul de polen de ambrozie este cel mai mic, calculat în timp real cu ajutorul unui API.
„Ambrozia se răspândește necontrolat cam peste tot în România, în timp ce toxicitatea acestei buruieni dublează de la an la an numărul persoanelor diagnosticate cu probleme respiratorii. Chiar sunt statistici care arată că, la 5 ani de la debutul simptomelor de alergie la ambrozie, 4 din 10 persoane ajung să dezvolte astm. Vorbim deja despre o problemă de sănătate publică în România, o problemă ce ține mai mult de 2 luni pe an și care pune în pericol calitatea vieții pentru noi toți. De aceea, trebuia ca cineva să facă ceva. Și ne bucurăm enorm că, alături de partenerii noștri de la VOLA.ro, am lansat prima campanie care pune în atenție problema acestei buruiene toxice care afectează viețile a milioane de români, oferindu-le primul data-tool ce folosește parametrii meteo, focarele de ambrozie și API de polen din Europa, ca să te ajute să-ți organizezi călătoriile în așa fel încât să zbori departe de ambrozie și de efectele ei”, a declarat Teodora Ionică, Group Creative Director.
Campania Buy a Hospital a avut ca obiectiv strângerea de donații pentru echiparea spitalului Dăruiește Viață. Mecanismul prin care au avut loc donațiile a fost unul simplu: intrând în aplicația Tazz, la secțiunea Magazine și alegând din oferta Dăruiește Viață produsele pe care doresc să le doneze spitalului, de la echipamente medicale, la consumabile și piese de mobilier.
Într-o perioadă în care donațiile au ajuns foarte jos pe lista priorităților, am căutat alte metode inovative de donație. Spațiile de tip marketplace ni s-au părut ofertante, pentru că oamenii sunt deja acolo, într-un spending mindset. Așa s-a născut ideea, de a pune toate lucrurile care compun un spital într-un astfel de spațiu digital, de unde să le poți “cumpăra”. Multe dintre obiectele din spital sunt și obiecte de care are nevoie oricine acasă. Astfel, de fiecare dată când cineva căuta pe Tazz “servețele”, “jucărie”, “furculițe” și altele, primea ca una dintre opțiuni și cumpărarea lor de la Dăruiește Viață”, a declarat Laura Belc-Niculae, Creative Director, The Geeks.
CREDITS
Campania Fly Away Ambrosia
Vola.ro:
Claudia Tocilă – Head of Marketing
Alexandra Anghel-Mărculescu – Senior Marketing Specialist
Alexandru Năftănăilă – Senior Graphic Designer
Elena Marin – Social Media Specialist
George Stoica – Project Manager & Copywriter
Saatchi Creative Hub:
Vlad Petre – Managing Director
Bogdan Costin – Creative Director
Teodora Ionică – Group Creative Director
Cezara Lazăr – UI/ UX designer
Cristina Choleva – Art Director
Miruna Antonescu – Head of Strategy
Alexandra Pascu – Sr. Strategic Planner
Mirabela Manea – Digital & Data Account Director
Liviu Baciu – Sr. Account Manager
Paul Foltache – Sr. Web Developer
Georgiana Feriu – Digital Strategist
Bogdan Ciucă – Project Manager
Radu Carată – Video Editor
Campania Buy a Hospital
Dăruiește Viață:
Fondatoare Dăruiește Viață: Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu
Echipa de comunicare:
Gabriela Vătafu
Mihaela Pintilie
Dionisia Sandu
Raluca Chifu
Saatchi Creative Hub
Bogdan Costin – Creative Director
Laura Belc – Creative Director
Alexandra Dumitrana – Art Director
Cristina Choleva – Art Director
Simona Pandele – Copywriter
Andreea Gherda – Copywriter
Emanuela Tudorache – Sr Account Manager
Tazz
Răzvan Acsente – Chief Marketing Officer
Cristina Sauciuc – Head of Brand & Communications
Roxana Niculae – Brand Division
Eva Coșa – Social Media Division
Diana Barbu – Social Media Division
Daniel Buzatu – Graphic Designer
Andrada Farcaș – Copywriter
Dan Petre – Market Analyst
Olimpia Urtilă – Business Support Coordinator
Adrian Trulea – Head of Product Management