Când simți că trăiești? Este întrebarea de la care a pornit noua campanie de repoziționare făcută de v8 pentru BestJobs. Premisa de la care a pornit mesajul campaniei este că, în 2022, un job înseamnă sens și împlinire.
Trăim în era în care formula clasică folosită până recent, joburi pentru oameni, s-a transformat natural în oameni pentru joburi. Iar această formulă a devenit noua misiune BestJobs.
„Ne-am uitat la piața de muncă locală din ultimii ani și-am înțeles că, pe zi ce trece, se conturează din ce în ce mai clar o nouă tipologie de angajați: cea de «fighteri». Ei sunt oamenii care pun preț pe împlinirea personală, care își doresc să evolueze, să crească, să le fie mai bine. Așadar, campania le este adresată fighterilor, acelor oameni care se pun pe primul loc”, a spus Adina Stănescu, Creative Director v8.
Cu aceste insight-uri în minte, s-a conturat noul slogan BestJobs: Never stop. Un slogan dinamic și versatil, care va completa comunicarea în perioada următoare.
Campania de repoziționare are în centrul său un manifesto. Un video despre ce înseamnă să trăiești cu adevărat, de a fi implicat, de a nu te opri niciodată din căutat. Definim tipologia luptătorilor și îi celebrăm, vorbind în același timp despre ce înseamnă pentru întreaga ta viață să ai un job care îți aduce energie, entuziasm și satisfacție.
Când simți că trăiești? Când nu ai stare. Când ai răbdare. Când obosești. Când te odihnești. Când țipi. Când taci. O înșiruire de „când-uri” în antiteză, care pun în lumina reflectoarelor și părțile bune, dar și pe cele mai puțin bune din viață și din job, momentele intense care te fac să crești, să înveți, să fii fericit.
Mesajul acestei campanii îndeamnă spre schimbare și spre a nu te opri niciodată din căutat ce e cel mai bine pentru tine: Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune, e singura ta opțiune.
„Am fi putut să facem o campanie care vorbește simplu și direct despre nemulțumirile de la actualul job, mai ales că noi, ca popor, avem tendința de a vedea partea goală a paharului, înainte de cea plină. Dar am preferat să vorbim despre job-ul ăla frumos care dă sens vieții oamenilor”, a adăugat Andreea Siran, Senior Copywriter.
„BestJobs a evoluat întotdeauna odată cu nevoile pieței, testând și inovând, iar astăzi ne aflăm într-un moment în care totul este despre oameni, despre nevoile și dorințele lor, despre abilitățile și pasiunile lor. Ne-am dorit să venim cu un mesaj în care ne regăsim fiecare dintre noi, fie din postura de angajat, fie din cea de angajator. Un job care te face să simți că trăiești cu adevărat, cu pasiune, care îți aduce împlinire și în viața personală. Iar atunci când acest lucru nu se mai întâmplă la cote maxime, există soluții, iar BestJobs este soluția românilor de peste 20 ani”, a precizat Ana Vișian, Marketing Manager BestJobs.
Echipa v8
Adina Stănescu – Creative Director
Andreea Siran – Senior Copywriter
Laura Fluture – Senior Art Director
Adriana Paulică – Art Director
Rareș Boghiu – Art Director
Diana Anghel – Account Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Liviu Isop – AV producer
Echipa BestJobs
Andrei Frunza – CEO
Ana Vișian – Marketing Manager
Alexandra Colceru – PR & Social Media Manager
Producție
Bread
Regizor
Raya al Souliman