Ca urmare a parteneriatului cu Federatia Romana de Fotbal, Penny Market da fluierul de start al unei noi campanii promotionale destinate suporterilor fotbalului romanesc. 23 Communication Ideas a dezvoltat Campania de comunicare pentru proiectul “Marea galagie!”
Daca in iarna am trimis suporteri la Paris pe durata meciurilor Nationalei, acum a sosit momentul sa facem ceva si pentru fanii care raman acasa. Acestia isi vor putea lua tricourile Nationalei la preturi speciale din magazinele Penny, de pe 20 mai si pana la sfarsitul lui iunie.
In plus, am vrut sa dam o voce tuturor suporterilor, sa sintetizam ce isi doresc ei de la Tricolori intr-o forma simpla si memorabila. Alaturi de Marius Moga, Anda Adam, Alina Eremia, VH2 si What’s Up am facut un imn pentru Nationala, ceva care sa intre si in playlist-ul de pe telefon, dar sa aiba si versuri pe care sa le poti striga pe stadion sau in fata televizorului, cand simti ca baietii nostri au nevoie de vant sub aripi.
Melodia, auzita pentru prima data inaintea meciului cu Spania, este promovata cu ajutorul unui videoclip official dar si prin concerte sustinute de artisti in magazinele Penny din intreaga tara. Ea va fi, de asemenea, piesa oficiala a Nationalei si va fi auzita pe stadioanele din Franta in deschiderea tuturor meciurilor Tricolorilor.
Campania promotionala prin care iti poti lua echipamentele echipei nationale de fotbal cu reduceri de pana la 70% dupa ce aduni puncte in urma achizitiei de produse in Penny Market este promovata si prin trei reclame TV care povestesc despre felul in care intreaga Romanie se pregateste sa inceapa galagia. Toate spot-urile beneficiaza de aceeasi coloana sonora, piesa Sa inceapa galagia!
Splash!:
Petrecerea suporterilor:
Ambuteiajul:
Promotia se incheie pe 28 iunie 2016
Un singur lucru ar mai fi de spus: Haide, Romania!
Echipa Penny:
Cristina Florescu- Marketing Manager
Monica Coman- Marketing Team Leader – Advertising
Irina Butnaru- CRM Lead
Adriana Savu- Project Manager
Despre 23 Communication Ideas
23 Communication Ideas, condus de Bogdan Naumovici, este primul shop de idei menit să răspundă problemelor de business ale clienților prin soluții de comunicare preponderent neconvenționale.