Online-ul provoacă și inovează. Marketingul se adaptează, iar creatorii de conținut au devenit jucători importanți pe piața de advertising. Trending Influencers (www.trendinginfluencers.com), cea mai nouă agenție de influencers powered by Global, aduce laolaltă câteva sute de influenceri cu comunități relevante în social media, pe domeniul lor de activitate. Noua agenție are ca focus segmentul de micro-influencers din 10 nișe diferite: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting și professionals.
Olga Juverdeanu, General Manager Global: „Studiem în permanență piața și ne propunem să rămânem trendsetteri și pe acest segment. Credem că următoarea etapă în influencers marketing este partea de targetare, de nișare pe micro-influenceri, cu comunități mici, dar foarte fidele, loiale, în care engagementul este mult mai mare decât într-o comunitate generalistă. Probabil că acesta este viitorul și pentru asta ne pregătim.”
Majoritatea statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiați, specialiști și oameni pe care îi admiră – adică influenceri și micro-influenceri.
Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obțină credibilitate și un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, de exemplu.
Într-un studiu publicat recent, Sway Group Research a emis următoarele concluzii:
· Advertiserii care au implementat o campanie de micro-influenceri au câștigat 26 de lei în media value pentru fiecare 4 lei investiți.
· 81% din advertiseri au spus că marketingul cu micro-influenceri este eficient.
· 92% dintre consumatori au încredere în recomandările micro-influencerilor specialiști în domeniile lor de activitate, în timp ce doar 33% sunt influențați de reclame.
· 74% din marketeri au în plan să folosească influencers marketing în viitorul apropiat.
Trending Influencers oferă un spațiu comun creatorilor de conținut original pe nișa pe care o reprezintă, astfel încât să creeze cea mai relevantă platformă de digital content nișat, atât pentru consumatori, cât și pentru specialiștii din advertising sau pentru branduri. Cu o vastă experiență în social media, business și digital marketing, echipa Trending Influencers vine cu know-how și cu o viziune fresh, astfel încât această comunitate digitală să livreze conținut de calitate, original și inovator.
Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers: „Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanți care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevărații lideri de opinie sunt specialiștii, iar Trending Influencers are specialiști din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar și medicină. Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conținutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată și care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internațional.”