Campania de strângere de fonduri "Let’s Do It, Romania!" s-a încheiat. 20 000 de dolari au fost strânși de ONG din donații individuale pe platforma de crowdfunding Indiegogo, dar și din sponsorizări din partea unor companii private, iar fondurile vor fi folosite pentru finalizarea dezvoltării aplicației "Let’s Do It, Romania!".
"Mulțumim tuturor voluntarilor și companiilor care au crezut în ideea noastră și ne-au ajutat să facem următorul pas cu «Let’s Do It, Romania!». Vrem să încurajăm românii din întreaga țară să acționeze atunci când găsesc deșeuri ilegale, printr-un instrument prietenos și ușor de folosit – aplicația «Let`s Do It!». Este un mod simplu prin care fiecare dintre noi poate contribui la curățarea României”, a declarat Andrei Coșuleanu, Director Executiv "Let’s Do It, Romania!".
Folosind aplicația "Let`s Do It!", orice român va putea oricând să marcheze pe Harta Deșeurilor orice deșeu întâlnit în oraș sau în natură, pentru ca să fie apoi raportat către autorități și îndepărtat în 30 de zile, conform legii. Voluntarul va primi constant mesaje cu statusul sesizării, până când zona este curățată.
Pentru a crea aplicația, echipa “Let`s Do It, Romania!” a realizat un parteneriat cu compania de software QUALITANCE, care a donat câte un dolar pentru fiecare dolar strâns în campanie.
Cu ajutorul donațiilor primite, echipa "Let`s Do It, Romania!" și QUALITANCE vor finaliza dezvoltarea aplicației de mobil și a celor două platforme online, Harta Deșeurilor și Registrul de sesizări către autorități, cu toate informațiile despre coordonatele GPS ale fiecărei autorități publice locale dinRomânia. Aplicația de mobil "Let`s Do It!" va fi disponibilă gratuit în Google Play și App Store și va avea pentru început doar caracteristicile principale, urmând să fie dezvoltate și altele noi pe parcurs.
"Aplicația pe care am creat-o pentru «Let`s Do It, Romania!» și care va fi disponibilă gratuit reflectă misiunea și valorile QUALITANCE: coagularea comunității, folosirea tehnologiei drept catalizator și crearea rapidă de soluții simple, care maximizează valoarea pe care o aducem utilizatorilor.QUALITANCE a pornit din dorința de a schimba peisajul serviciilor software și modul în care software-ul este construit, iar acest proiect ne-a dat șansa să contribuim la schimbarea peisajului din România”, afirmă Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE.
Printre companiile care au susținut campania se numără Castrol și Green Group.