pentru vizualul campaniei de comunicare a Effie 2008
În urma unui proces de selecţie deschis intregii industrii, reprezentanţii Comitetului Effie 2008 au desemnat echipa câstigătoare.
Pentru dezvoltarea creativă a vizualului de campanie EFFIE, organizatorii au decis deschiderea competiţiei pentru întreaga comunitate de advertising din Romania – agenţiile membre IAA şi UAPR, alte agenţii, freelanceri, studenţi, oameni din industrie, etc
Ca in fiecare an, premiul pus in joc pentru aceasta competitie este un cec in valoare de 1,000 Euro. Anul acesta el a fost castigat de echipa formata din Sorin George Liurea,copywriter Ogilvy si Stefan Cristian Gutue,copywriter Brightness. Echipa aceasta este pentru a treia oara consecutiv castigatoarea acestei competitii. Desi anul acesta au concurat sub pseudonim, lucrarile propuse au fost de departe superioare majoritatii si au dovedit nu doar intelegerea briefului si a brandului in sine cat si o mare bucurie de a lucra. E de apreciat perseverenta, talentul si energia acestei echipe care, s-a intrecut pe sine dezvoltand 17 propuneri de visual.
”Am fost plăcut surprinşi de numărul mare de participanţi, dar mai ales de faptul că cei mai mulţi dintre ei au înţeles bine brieful şi au fost aproape de asteptarile noastre. Vreau sa ii felicit pe cei doi. ” a declarat Eusediu Margasoiu, Presedintele Comitetului Effie 2008
Comitetul de Organizare al acestei ediţii EFFIE este format din: Eusediu Margasoiu – Pepsi Americas – Preşedintele Comitetului de Organizare, Valentina Tăgîrţoi – Unilever SCE, Diana Flutur – Odyssey Communication, Afrodita Blasius – Bridge Communication, Cezar Dumitru – Ursus Breweries, Paul Markovits – Vodafone, Cristi Grigorescu – Next, Sorin Psatta – Graffiti BBDO şi Victor Dobre – IAA Romania.
{mosloadposition user10}